כתב אישום הוגש נגד מטפלת סיעודית אשר התעללה באכזריות בקשישה בת 75 בביתה בת"א. שוטרי תחנת ת"א-צפון עצרו בשבוע שעבר מטפלת, בת 39, נתינה זרה מהפיליפינים, בחשד שכאמור תקפה והתעללה בקשישה חסרת ישע בת 75 בה היא מטפלת בביתה.  

החקירה החלה ביום 19.6.23, כאשר בנה של הקשישה פנה למשטרה והתלונן כי אמו הקשישה הוכתה ע"י המטפלת שלה. על פי החשד, בשעות המוקדמות של אותו בוקר, כשעברה החשודה ליד מיטתה של הקשישה, בעטה בה החשודה בגבה, בעודה ישנה ולאחר מכן משכה האת השמיכה בה התכסתה ובעטה בישבנה, שמה כפפות על ידיה והכתה באגרוף לפניה ובמכה חזקה נוספת לפניה. כשהבחינה שגרמה לה לחבלה בפניה צילמה ושלחה לבנה של הקשיש תוך מצג שווא כאילו החבלה נגרמה בדרך שלא ידועה לה.  

זה היה רק אחד מני אירועים רבים בהם על פי החשד התעללה החשודה בקשישה. חוקרי תחנת ת"א צפון עצרו את החשודה, וניהלו חקירה, במהלכה נחשפה מסכת ההתעללות בקשישה והתחזק החשד לפיו, מדי כמה ימים, לעיתים מספר פעמים באותו יום, החל מיום 1.5.23 ועד ליום מעצרה בשבוע שעבר, נהגה החשודה להתעלל באלימות קשה בקשישה חסרת הישע הסובלת בין היתר מדמנציה. 

זאת, גם כאשר הקשישה שכבה במיטתה ואף בעודה ישנה. על פי החשד, בין יתר מעלליה האלימים, חבטה החשודה בקשישה בראשה, בפניה, בגבה בצווארה ובידיה, הכתה בראשה באמצעות כפכף, בפעם אחרת באמצעות טלפון נייד, ופעם באמצעות בכרית, בעטה בגפיה ובגבה, אחזה באפה בכח, גררה אותה בכח, דחפה אותה, משכה אותה, הכתה באגרופים בפניה, ובחלקים אחרים בגופה, חבטה בישבנה, משכה בשערותיה, טלטלה אותה, הצמידה מצעים לפניה בחוזקה, התיזה עליה חומר אלכוהולי גם לעבר ראשה, והתיזה בפניה חומר ממטהר אוויר.  

על פי החשד, גרמה החשודה לקשישה חבלות ושברים בעצם הלחי והקשישה פונתה לבית החולים לטיפול רפואי. החשודה נעצרה לחקירה בחשד להתעללות בחסרת ישע וגרימת חבלות. מעצרה הוארך ע"י בית משפט השלום בת"א מעת לעת והבוקר (ראשון) הוגש נגדה כתב אישום בגין התעללות בחסר ישע על ידי האחראי ובקשה לעצור את החשודה עד תום ההליכים נגדה.