במקרה של החברה אותה ייצגתי זה בדיוק מה שקרה! העובד, התעצבן על המעסיק ואץ לו רץ לו להגיש תביעה. וזאת אפילו ללא משלוח מכתב דרישה אשר מסביר מה הוא דורש? מה חסר לו? (ישנם מקרים שרק לפי זה שלא נשלח מכתב דרישה לפני התביעה, אפשר לדעת כי "האגו" מעורב בתמונה.
במקרה שלי – התביעה הוגשה על רכיבים רבים. ביניהם – אי מתן תלושי שכר מידי חודש, שליחת תלושים באמצעים אלקטרוניים, אי מתן דוחות נוכחות וכו'.
למזלה הרב של החברה אותה ייצגתי, אני זאת שדאגתי משכבר הימים כי תחתים את העובדים על הסכמה לקבלת תלושים במייל – דבר שהציל אותה בהגשת תביעה זו של העובד.
טענות נוספות שהעלה העובד היו – חישוב לא מדויק בתלושי שכר בגין רכיבי ההפרשות, בגין השעות הנוספות וכמובן עריכת שימוע שלא בלב נקי ונפש חפצה – כך לטענתו. ההתמודדות שלי לטענות אלו הייתה לעבור היטב על תלוש תלוש ולבדוק אותו בפינצטה ובנוגע לשימוע – הוצגו שימועים נוספים שנערכו לאורך השנים.