המשטרה זימנה הערב (רביעי) לחקירה את פעיל המחאה איציק מדינה בחשד למעורבות בתקיפת כתבת ערוץ 14 שיראל ללום נהיר. לפי החשד, מדינה תקף את נהיר בעת שהייתה בהריון מתקדם, במהלך עבודתה לפני כשלושה חודשים. החשוד נחקר כעת  בתחנת המשטרה, בסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הגורמים הרלוונטיים.

פעיל המחאה שעוכב לחקירה במשטרה שוחרר ללא תנאים; מאות מפגינים במקום

כזכור, לאחר שנחשפה אמש לתמונות של מדינה יצרה ללום נהיר עם משטרת פ"ת ודיווחה כי היא מזהה את פעיל המחאה כמי שתקף אותה לדבריה במהלך סיקור הפגנת המחאה לפני מספר חודשים. ללום נהיר הבהירה לשוטרים כי היא נמצאת בבית הוריה במודיעין לאחר שילדה לפני כיומיים, ואלו גילו התחשבות והגיעו לשם כדי לגבות את גרסתה לתלונה כנגד מדינה.

דבריה התיק בעניינה נסגר לכאורה לפני כחודש לאחר שהמשטרה טענה שהיא לא מאתרת את החשוד וזאת תחת הכותרת (על"ן) עבריין לא נודע. "התיק נסגר לפני חודש כי לא מצאו את החשוד. כשראיתי את התמונה בטוויטר זיהיתי את האדם שתקף אותי", הסבירה.

לאחר אירוע התקיפה במרץ האחרון מסרה ללום נהיר למעריב: "מס' מפגינים ניסו להפריע לי בשידור, אולם המפגין נגדו הגשתי תלונה במשטרה תקף אותי פיזית גם אחרי שהשידור עבר לתל אביב. הוא המשיך לרדוף אחריי וזה היה סוג של טראומה. אני בחורה בחודש השביעי להריונה ונאלצתי להגיע לביה"ח ולקבל עירוי נוזלים בעקבות האירוע שחוויתי. זאת לא רק הפרעה לשידור, זאת תקיפה על כל המשתמע ממנה".