עודד יהודה, בן 46 מהמושבה מנחמיה שבעמק המעיינות, עומד לדין בגין גידול סם קנאביס בסכום עתק של 20 מיליון ש"ח. על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז ירושלים, יהודה החליט יחד עם שני אנשים נוספים ועם הבעלים של "חוות יריחו" להקים מתחת לאדמת החווה מעבדת הידרו לגידול קנאביס. שטח החווה נשכר מקיבוץ נערן בבקעת הירדן.

לצורך הקמת המעבדה, יהודה השקיע יחד עם שותפיו מיליוני שקלים. הארבעה חפרו מתחת לאדמות החווה, יצקו בטון והקימו מעבדה המורכבת משמונה חדרים. שלושה חדשים היו מלאים בשתילי קנאביס, חדר נוסף שהכיל שקיות של קנאביס מיובש ובשאר החדרים היה ציוד המשמש לגידול צמחי הקנאביס ותפעול המעבדה.

מעבדת גידול הקנאביס הייתה משוכללת ונוחה. במתחם נבנה חדר אוכל, חדר רחיצה, וחדר לינה בכדי לאפשר לנוכחים במעבדה להישאר בה במשך תקופה ארוכה. הכניסה למעבדה הייתה מוסתרת מתחת לגנרטור גדול שעמד סמוך למשרדו של בעל החווה. בכדי ליצור אקלים ותנאים שיאפשרו גידול של הקנאביס באופן טוב, הארבעה ציידו את המעבדה בציוד בשווי של מעל מיליון ש"ח: 69 מאווררים, 24 מאיידים למזגן, שמונה מכשירים סופגי לחות, 281 מנורות לד, 13 מפוחי אוויר, 6 רשתות ניפוי, מתקן לקליטת חומר, 122 רפלקטורים, 107 שנאים, 10 משאבות, 6 מפוחים, דשן וכמובן שתילי הקנאביס.

מערכות החשמל והמים חוברו למערכות החווה, והארבעה גידלו קנאביס במשקל של 274 ק"ג השווה של כ-20 מיליון ש"ח. רשימת עדי התביעה של הפרקליטות נגד יהודה כוללת את בעל החווה, מי שהיה שותפו בגידול הסמים.