ד"ר רועי שיינדורף מצטרף כשותף לפירמת עוה"ד הרצוג ויוביל במסגרתה את הטיפול בשורה של נושאים בין-לאומיים ומדינתיים. ד"ר שיינדורף החל את הקריירה המשפטית שלו במחלקה לדין בין-לאומי בפרקליטות הצבאית. במסגרת תפקידו שם שימש כיועץ משפטי למשלחות ישראל במו"מ עם מדינות האזור בנושאים מדיניים וכלכליים.

לאחר שירותו הצבאי השלים לימודי דוקטורט באוניברסיטת ניו-יורק, ועבד במשך מספר שנים במשרד עורכי דין מוביל בניו-יורק בתחומים של בוררויות בין-לאומיות ועבירות צווארון לבן. לאחר חזרתו לישראל, הצטרף לפרקליטות המדינה, על מנת להקים שם את המחלקה לתפקידים מיוחדים (בינלאומי), האמונה על הגנתה של מדינת ישראל והפועלים מטעמה במסגרת הליכים משפטיים במדינות זרות ובפורומים בין-לאומיים.

במסגרת זו הוא הוביל את הטיפול בעשרות רבות של הליכים משפטיים במדינות רבות בעולם. בהמשך, מונה כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט בין-לאומי) וליווה שורה רחבה של נושאים רגישים ומורכבים, ובכללם הסכמי אברהם, הליכים בבית הדין הפלילי הבין-לאומי, הליכי בוררות בין-לאומית רגישים, הליכים פליליים ואזרחיים במדינות זרות, הסכם הגבול הימי עם לבנון, רגולציה בין-לאומית של תחום הסייבר, הסכמי סחר והגנה על השקעות, ונושאים רבים נוספים. בסבב האחרון היה אחד משלושת המועמדים האחרונים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה.

ד"ר רועי שיינדורף ציין: "אני שמח וגאה לפתוח פרק חדש בחיי המקצועיים ולהצטרף לצוות עורכי הדין המוביל של משרד הרצוג. אני משוכנע כי הידע והניסיון שצברתי יתרמו למשרד ויהוו ערך מוסף ללקוחותיו, ובטוח כי מצפה לנו דרך ארוכה ומוצלחת יחדיו".

עו"ד מאיר לינזן, יו"ר הרצוג וראש מחלקת מיסים, מסר כי "ד"ר שיינדורף הוא מכפיל כוח משמעותי, הניסיון הייחודי שלו, בארץ ובעולם, בתחומי משפט שונים מיצבו אותו כמוביל בתחומו, וככזה – אך טבעי שנשלב כוחות ונצרף אותו כשותף למשרדנו".