פרסום ראשון: הראפר ומשפיען הרשת איתי לוקץ' הגיש תביעה על עשרות אלפי שקלים נגד אישה שהגיבה נגדו בפייסבוק תגובות "מכפישות" בהקשר לביקורות האוכל אותן לוקץ' מבצע.

הראפר לוקאץ': "נהג מונית סירב להסיע אותי כי אני שמן"
הראפר לוקץ' הוא דווקא איש עסוק שמנהל חברה: "אני בסך הכל ילד טוב"

על פי כתב התביעה, "לפני מספר שנים ולאחר שצבר קהל עוקבים גדול", לוקץ החל "לפרסם ברשתות החברתיות ביקורות וסקירות אודות מסעדות שבהן סעד", ולאחר שנחל הצלחה בתחום, לוקץ' התחיל
להתפרנס מהביקורות הללו "כמשלח ידו העיקרי והמרכזי".

לפני כחודשיים עלה פוסט מכפיש נגד לוקץ'. האישה נגדה לוקץ' הגיש את התביעה הגיבה לפוסט: "לוקאץ' ילד עשירים שעלה במשקל כדי לא להתגייס לצה"ל. הוא תמיד עסק בכסףקל וב-easy way out טפיל, פרזיט".

בנוסף, הגיבה כי "לוקאץ' הוא פרזיט נהנתן ובכל פעם שיש לו גחמה לאכול במסעדה מסוימת או ללון במלון מסוים, הוא מוזמן לשם, על חשבון העסק ועוד מקבל שכר בתמורה לביקורת חיובית. אני לא team ניב גלבוע, אבל לא הייתי מאמינה לשום דבר שלוקאץ' מוכר".

לוקץ' טוען כי "שתי תגובותיה של הנתבעת אינן בגדר דעה או ביקורת עניינית או רלוונטית כלל ועיקר, אלא השמצות שכל מטרתן הינה פגיעה בתובע גרידא. הפרסומים המדוברים הינם פרסומים כוזבים ומכפישים המציגים מידע מסולף, תוך שימוש חסר תום לב בתארי גנאי פוגעניים כגון "טפיל" ו"פרזיט" - כמובן שללא כל ביסוס או הצדקה".

לוקץ' צירף תצהיר של בעל המסעדה המדוברת כי הוא לא קיבל שום תמורה, ואמר כי "אין צל של אמת" בתגובות נגדו, כולל הטענה כי השתמט בכוונה מהצבא.