שלושת הישראלים שנעצרו בטורקיה שוחררו הערב (רביעי) מהכלא והם צפויים לעשות את דרכם ארצה. כזכור, תשעה ישראלים נעצרו במדינה בחשד להטרדת דיילת. אחד מקרובי המשפחה סיפר: "עד שהם לא עולים למטוס אי אפשר לדעת מה יקרה".

קרובי העצורים הישראלים בטורקיה זועמים: "הם רק עשו צחוקים, מתישים אותם בכלא"

ממשרד החוץ נמסר כי התשעה נעצרו ביום חמישי בשדה התעופה סביהה גקצ'ן באיסטנבול לאחר שנטען נגדם על ידי צוות האוויר כי התנהלו באופן לא נאות ומטריד במהלך הטיסה. שישה מהם שוחררו והערב כאמור השלושה הנוספים שוחררו מהכלא הטורקי. קרובי משפחתם טענו בשיחה בלעדית ל"מעריב" לאחר המעצר: "הבנתי שהם עשו צחוקים בטיסה וצילמו את הדיילת. פשוט הפקירו את הצעירים האלה, ללא עוול. המעשה לא מצדיק את המעצר. בגלל צחוקים עוצרים אנשים?"

אחותו של צעיר אחר שנמצא במעצר בטורקיה סיפרה בשיחה עם "מעריב": "פעם אחרונה שמישהו דיבר איתנו הייתה אתמול. אח שלי סיפר שמתישים אותם בכלא, אין להם שירותים בתא. לא נותנים להם לשתות ולדבר עם אף אחד. הם מאוד מפחדים, אמא שלי לא יודעת את כל הפרטים, אני מפחדת לספר לה. אני בוכה בלילות ובימים, אף אחד לא עוזר לי. בקונסוליה אומרים לי לחכות בסבלנות, אבל שום דבר לא זז. אמרו לי שהחג ייגמר, אז אחיך יחזור. החג נגמר אבל אחי לא חזר. אני לא יודעת באיזה תנאים הוא שם".