בית המשפט שמע היום (ראשון) את הטיעונים לעונשו של סמואל בדייב, שהורשע ברצח חברו ויקטור צרפתי בקטטה שפרצה בין השניים לפני כשלוש שנים בלוד. הפרקליטות ביקשה להטיל על בדייב 28 שנות מאסר, ובמהלך הדיון פנה הרוצח למשפחתו של צרפתי וביקש את סליחתם.

הכריח נער לשתות שתן: בן 17 נעצר בחשד לאיומים והתעללות
רצח רביעי בשבוע: תושב קלנסוואה נורה למוות ברכבו

בדייב אמר לשופטים: "אני רק רציתי לשתף במה אני מרגיש ומה עובר עלי בבית הסוהר. אני וויקטור היינו חברים מאד טובים, הייתה לנו חברות מאד מורכבת, היינו חברים מאד קרובים עזרנו מאד אחד לשני. אני עזרתי לו והוא עזר לי".

"מאז שקרה המקרה הזה אני לא אותו בן אדם, במובן איך השתנה לי החיים כלפי אותו עניין אחרי אותו יום. בכל המובנים. אני מרגיש שאני לא אותו בן אדם. אני מרגיש חרטה לגבי המעשה שלי. לקח לי זמן להבין את זה לעומק".

בדייב פנה למשפחתו של צרפתי: "אני מבקש את סליחת המשפחה, אני משתתף בצערם. אני לא בן אדם שמתכוון לעשות את המעשים האלה, רוצה לקחת את עצמי למקום טוב, זו הייתה טעות".

לאחר מכן, בדייב ביקש מהשופטים להתחשב בו בגזר הדין שיוטל עליהם: "אני מבקש שיתחשבו בי. אני לא מחפש שתקלו עלי, אני צעיר וכל החיים לפניי. אני עדיין לא קולט מה שעשיתי. קשה לי עדיין לחיות עם זה. אני מבקש שתתחשבו בי. כשאמרתי עניין שטותי, הכוונה שהייתה טעות. לא התכוונתי לעשות את זה. נבע מטעות. אני גם סובל. אני סובל מאד".