בית המשפט השלום בכפר סבא הוציא היום (רביעי) צווי הרחקה בגין הטרדה מאיימת כנגד ארבעה מפגינים שתקפו ביום שישי האחרון את רכבו של נציג הבעלים של ערוץ 14, נתנאל סימן טוב ומשפחתו ושזוהו באמצעות הרשתות החברתיות. לדברי בית המשפט, המפגינים הפרו את כללי רישיון ההפגנה, חסמו את רכבו, הפנו איומים כלפי משפחתו וגרמו לחרדות אצל קטינים ששהו ברכב.

צו ההרחקה, שניתן לרדיוס של 500 מטרים מביתו ומכל מקום בו הוא או בני משפחתו נמצאים, הוא הלכה למעשה מניעת השתתפותם של המפגינים בהפגנה המתוכננת ביום שישי וזאת במטרה למנוע אלימות חוזרת מצדם כלפי קטינים. בין המפגינים שלהם הוצא צו ההרחקה, נמנה גם סגן ראש העיר רמת השרון דני אדמסקי.

עורך הדין עדי כרמלי שהגיש את הבקשה מסר: "בית המשפט דיבר בקול ברור וקבע שהזכות להפגין אינה זכות בלתי מוגבלת. בוודאי לא כשהיא נעשית בניגוד לחוקים אחרים בחוק הפלילי ובניגוד לכללים שניתנו ברישיון ההפגנה. זכותו של אזרח אחד, או מימושה של זכות זו, לא יכול שתהא פגיעה אנושה בזכויות בסיסיות ולגיטימיות של אזרח אחר. צו ההרחקה הינו שלב ראשון בסדרת פעולות שאנו עתידים לנקוט, שתכליתן מתחילה באבטחת שלומם וגופם של מרשי ומשפחתו, והמשכן בדרישה שכל מי שעבר על החוק יועמד לדין".