פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סאמי אבו אל – עסל (51) מיפו בגין רצח ועבירות מין לאחר שביצע מעשה סדום ורצח לפני כ 20 שנה את מרגריטה לוי ז"ל, זאת בהמשך להצהרת התובע שהוגשה בשבוע שעבר.

כזכור, גופתה של לוי נמצאה בגינה ציבורית באילת כשעליה סימני אלימות קשים. ארבעה ימים קודם לכן, הגיעה הצעירה לעיר על מנת לעבוד במלצרות, זאת לקראת תחילת לימודיה באוניברסיטה העברית בירושלים. אמה דיווחה למשטרה על היעלמותה, לאחר שלא הצליחה ליצור עמה קשר. המשטרה טענה בשלב מאוחר יותר, כי המקום שבו נמצאה גופתה לא שימש כזירת הרצח.

מכתב האישום שהגיש עו"ד אביב דמרי עולה כי במהלך יוני 2003 הגיעה המנוחה לאילת על מנת לחפש עבודה, מספר ימים לאחר הגעתה פגש אבו אל עסל את המנוחה. במהלך המפגש ביניהם, ביצע אבו אל – עסל במנוחה שני מעשי סדום שלא בהסכמתה החופשית, חנק את המנוחה, הכה אותה בראשה, בפניה ובגפיה העליונים ודקר אותה בחזה. כתוצאה ממעשיו נפטרה המנוחה. בהמשך, עטף אבו אל עסל את ראשה של המנוחה במגבת, את גופה בשמיכות וקשר שני כבלי חשמל סביב השמיכות באופן המהדק את השמיכות סביב גופת המנוחה, השליכה על כר הדשא בפארק שכונתי ונמלט מהמקום.