פרקליט מחוז צפון, איתן לדרר, תקף היום (חמישי) בחריפות את יו"ר לשכת עורכי הדין, עמית בכר. "כמו שחששתי, אצל עמית בכר הדמוקרטיה היא רק להצטלם בקפלן עם דגל המדינה. למיטב זכרוני במקרים דומים של הפרעה לנאומי שרים עי פעילי המחאה, השרים לא הזמינו משטרה", כתב.

"ואיום בתלונות לוועדת האתיקה? זה אמיתי???? מקווה שלא, אבל אם כן - אז מישהו איבד את זה…. וממתי סותמים פיות לדעות אחרות בכנס של לשכת עורכי הדין? וממתי הדמוקרטיה מרשה רק דעה אחת (דעת היו״ר)? וכל זה בכספי לשכת עורכי הדין … אבל אצל עמית בכר הדמוקרטיה היא בעלת אופי מיוחד", הוסיף לדרר.

מלשכתו של עו״ד עמית בכר נמסר למעריב: ״מדובר בפייק ניוז. הציבור מוזמן לצפות בכנס ששודר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של לשכת עורכי הדין וממנו עולה בבירור כי הבריונים שנשלחו לפוצץ את כנס החירום לא הגיעו ״להשמיע דעות אחרות״ אלא ניסו למנוע במשך למעלה מחצי שעה את ניהול הכנס. איש לא הפריע או מנע מהם לומר את דעתם. הלשכה לא תעמוד מנגד כשהדמוקרטיה הישראלית בסכנת נפילה לתהום ולכן בהנחיית ראש הלשכה עמית בכר אנו נערכים להגשת בג״צ במידה ועילת הסבירות המוצעת תעבור בקריאה שניה ושלישית בכנסת״.