עורכת הדין תמר ארבל המזוהה עם הימין, שהפגינה היום בתוך האולם בו נערך כנס החירום של לשכת עורכי הדין, וטענה כי הכנס הוא חד צדדי, הוטרדה בזמן שהוצאה מהאולם. בזמן ששוטרים הוציאו את ארבל מהאולם, אחד מעורכי הדין שנכחו במקום אמר לה: "אם היים מקבלת * בלילה, לא היית כאן היום".

השוטרים שהוציאו את ארבל מהאולם שמעו את הדברים של עורך הדין, לקחו את פרטיו ויש תיעוד לאירוע. ארבל מתכננת להגיש תלונה במשטרה ובוועדת האתיקה.

ארבל מסרה למעריב: "מה שמדהים הוא שהנוכחים שמעו אותו. לפני שהשוטרים הוציאו אותי אמרתי להם: "שמעתם מה הוא אמר, אתם שמתיימרים להגן על זכויות נשים, שומעים עורך דין שמבזה ככה אישה - ואתם פשוט שותקים"".

ארבל הוסיפה: "כל מה שנאמר לי היום עבר לידי, אבל האמירה הזאת טלטלה אותי ממש. זאת לא רק האמירה, אלא הצביעות. אם זה היה נאמר למישהי מהשמאל היו פותחים על זה מהדורות. אני לא נרגעת מזה".

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר, מסר למעריב ביחס לאירועים היום: "תמר ארבל הגיעה כדי לפוצץ כנס. למרות זאת נתן לה ראש הלשכה באופן אישי דקות ארוכות להשמיע את דבריה. וביקשנו מהקהל להימנע מלהיגרר לפרובוקציות שלה. הבושה הגדולה ביותר שתמר כעו"ד יחד עם עו"ד נוספת, הניפה שלט עליו כתוב "דיקטטורת בגצ". אני מתבייש בה וזו בושה למקצוע עריכת הדין".

בנוסף, בכר גינה את האמירה המכוערת שנאמרה לארבל: "אני לא שמעתי את הדברים שנאמרו לתמר ואם אכן נאמרו אני מגנה אותם בכל פה. גם אלה אמירות מיזוגניות שאין לקבלן. אני קורא לכל עוה"ד הגם שהרוחות סוערות לשמור על דרך ארץ ועל כבוד ולא להגיב באופן לא ראוי ולא מכבד. האור ינצח".