בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של ליאור לזריהן, תושב מושב חגור שבשרון בן ה-25, החשוד בדריסת מפגינים בכביש 531, סמוך לכפר סבא. באירוע שאירע אמש, נפצעו שלושה בני אדם, בהם אם ובנה. בין החדשות נגד הנהג הדורס: נהיגה בקלות ראש, פציעה או חבלה זדונית שלא כדין, סיכון אדם בנתיב תחבורה, הפקרה אחרי פציעה, נהיגה ברכב באופן המסכן חיי אדם ונהיגה פוחזת.

נציג המשטרה רס"ב עו"ד יגאל פדידה טען בדיון: "מדובר באירוע חמור. נסע בתוך ההמון, היו ילדים ואנשים מבוגרים. אנו מכירים שלושה פצועים ויש עוד פצועים שצריך לגבות מהם עדויות. החשוד התקשר למשטרה לא ברור אם לפני האירוע או אחריו".

עו"ד קובי פלומו, סנגורו של הנהג החשוד בדריסה (צילום :אלון חכמון)

הסניגור עו"ד קובי פלומו, המייצג את החשוד בדריסה, טען: "החשוד שחוזר כל ערב באותו הכביש, אשתו שבהריון הייתה איתו. הוא התקשר למשטרה, רכבו עלה באש, הוא היה במצב נפשי ורגשי ולא ידע מה קורה לו, הוא נכנס לפלאש עקב אירוע מהצבא. החשוד מצר מבקש להתנצל".

כאמור, המרכז הרפואי מאיר עדכן כי אישה בשנות ה-40 לחייה הובהלה למרכז רפואי מאיר עם כוויה ופגיעה בגפיים התחתונות כתוצאה מדריסה בהפגנה ומטופלת כעת במיון. כמו כן, אמא ובן פונו גם הם מהפגנה והם מטופלים כעת בחדרי המיון, מצבם קל. 

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד גינה את האירוע ואמר: "אירוע הדריסה בכביש 531  במסגרתו נפגעו מפגינים בעד הדמוקרטיה הישראלית הוא תוצר של הסתה ישירה של ראש ממשלה שאיבד שליטה ושרים קיצונים ומופקרים.  זהו פשע שנאה לכל דבר ועניין". חבר הכנסת גדעון סער הוסיף: "מה שקרה עכשיו בכביש 531 זה פיגוע דריסה לכל דבר וענין וכך צריכות המשטרה ומערכת אכיפת החוק להתייחס לכך. יש לנקוט בכל האמצעים לאתר בהקדם את הדורס, לעצרו ולהעמידו לדין".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]