רב במושב בדרום בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד לעבירות של הטרדה מינית כלפי קטינים, בני 13, במסגרת שיעורי לימוד תורה שהעביר. במסגרת החקירה עלה, כי החשוד הציג בפני הקטינים אביזרי מין תוך שהוא מציע להם לעשות בהם שימוש לסיפוקם האישי ובמקרים אחרים נהג להסתובב עירום בנוכחותם.

מודי'ס בהודעה חריגה: "המתיחות הפוליטית עלולה לפגוע בכלכלת ישראל"
ברקע מחאת המילואים, בצה"ל מודים: "החל תהליך פגיעה בכשירות"

אב של אחד הנערים אמר ל"מעריב": "הילדים הם בגילאי 13.5 והם היו הולכים לשיעורי תורה. אנחנו שומרים מסורת, לפני כמעט שנה הילד חזר בתשובה, התחיל לשמור שבת. תמכתי בזה, אין לי בעיה. לפני חודשיים הוא החליט פתאום שהוא לא רוצה להיות דתי, לא הולך לבית כנסת, לא רוצה לשמור שבת. לא הבנתי למה ואז אשתי הבינה שהייתה פרשייה עם רב באחד המושבים. הוא היה לוקח אותם בלילות למקווה, זימן אותם לשיחות בבתי מלון בירושלים. הוא נדלק על אחד הילדים והוא היה שולח לו הודעות בשתיים בלילה, הודעות בלי הפסקה, לבוא למקווה".

במסגרת החקירה עלה, כי החשוד הציג בפני הקטינים אביזרי מין תוך שהוא מציע להם לעשות בהם שימוש לסיפוקם האישי ובמקרים אחרים נהג להסתובב עירום בנוכחותם.

"הילדים הרגישו לא בנוח איתו וניסו בכל הכח להתחמק ממנו", המשיך. "הם צילמו מסך של ההודעות. הוא הראה לילדים שלנו אביזרי מין. מי אתה שתראה להם דברים כאלה? הוא היה מספר להם בדיחות על מין והסביר להם כמה זה מענג במקום ללמוד תורה". 

עוד הוסיף: "הבנתי שהוא נתן לילדים לנהוג ברכב כדי שיהיה לו משהו עליהם, להפחיד אותם שיחזרו כל פעם. אני מאוד מקווה שזה לא הגיע לאקטים מיניים פיזיים. אם הייתי יודע שהם הולכים למקווה בשעה כזאת לא הייתי מאשר את זה, ילדים תמיד מסתובבים בחוץ בשעות האלה בחופשים, לא חשדנו שיש משהו חריג. המון הורים סמכו עליו, בכל זאת זה רב".

"זה זעזע אותנו מאוד. הוא גרם לילד שלי פגיעה נפשית, הוא לא מסוגל להסתכל יותר על בית כנסת, הוא הפך ממש לאנטי דת. חלק מההורים לא מבינים את גודל האירוע. אי אפשר לדעת איפה זה ייגמר", אמר לסיום.

החשוד הובא לדיון בפני בית המשפט השלום בבאר שבע שהאריך את מעצרו עד ל-27 ביולי. באשר לפרסום שמו של החשוד, ניתן עיכוב ביצוע לאור בקשת סנגורו.