יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנמצא בימים אלו בארצות הברית, הגיש היום (רביעי) מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים נגד עורך הדין גונן בן יצחק ונגד דוקטור אבשלום אליצור, שלדבריו, פרסמו "שורה של פרסומים שהינם לשון הרע ברף חמור ביותר, ללא בדיקת הדברים וללא בקשת תגובה".

את מכתב ההתראה הגיש נתניהו באמצעות עו"ד אוריאל (חור) ניזרי, ובמכתב הוא דורש מכל אחד מהשניים פיצוי כספי בסך 75 אלף שקלים בעבור כל אירוע לשון הרע, ומיליון שקלים בסך הכול. בנוסף, נתניהו דורש מהשניים הסרה של הפרסומים והפצת מכתב התנצלות בנוסח שיהיה מאושר על ידו.

במכתב נמסר: "מדובר בפרסום דבר שקר, בהם מוצגים דברים קשים וחמורים נגד מרשי העולים לכדי לשון הרע מהרף הגבוה הקיים ואולי אף ברף חדש ובזוי, מתוך מה שברור, כי נעשה בזדון ובכוונה לפגוע ובחוסר תום לב, במה שניכר כניסיון להשיג רווח אישי על גבו של מרשי. למרשי ולשמו הטוב, נגרם נזק עצום מהפרסום לצד הפרת חובה חקוקה".

זו לא הפעם הראשונה בה מתכוון נתניהו לנקוט בהליכים משפטיים נגד עו"ד גונן בן יצחק. בחודש שעבר, בית משפט השלום בירושלים הוציא צו הטרדה מאיימת לבקשת יאיר נתניהו כנגד עורך הדין, עליו נאסר לבלוש אחר נתניהו.