ההפגנה הסוערת בנתיבי איילון הובילה לביקורת כלפי המשטרה מחלק מהמפגינים. באחד המקרים התלוננו בני משפחתו של צעיר ששוטרים התנהגו כלפי באלימות, לכאורה על לא עוול בכפו רק כי מימש את זכותו להפגין. אלא, שבמשטרה הדפו את הטענות וטענו כי הצעיר הפר את הסדר, לא שהה לפנות את התנועה פגע בסדרי שלטון ואף בכליו נתפסו סמים. 

בגין עבירות אלו נחקר הצעיר וזומן לחקירה נוספת. במקביל משפחתו תיאמה הגעתו למח"ש בראשון הקרוב שם הוא יגיש תלונה כנגד השוטרים. בינתיים, במח"ש החלו בבדיקת האירועים ובמשטרה מציינים כי ככל העוד הנושא נמצא בטיפול מח"ש, אין בכוונתם לפרסם שום ראייה, סרטון או ממצא אחר בהקשר לחשדות נגד הצעיר לכאורה. נזכיר כי מיד לאחר שפרסמו אמו של הצעיר פוסט ברשת החברתית ובו הציגה את בנה כזה שנפגע על ידי המשטרה לכאורה, עלו סרטונים שהציגו מציאות שונה כמעט בלי קשר להמשך האירוע שכלל אירוע עם השוטרים. 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בפרשת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, ראש מח"ש קרן בר מנחם טייחה את החקירה מיד ועשתה כל שבידיה כדי למנוע את גילוי האמת. מנגד, בחסימות כבישים מרכזיים בלתי חוקיות, המתמשכות מזה חודשים, מח"ש מנסה כעת להלך אימים על מפקד יחידת היס"מ של מחוז תל אביב, קצין מצטיין, רק משום שפעל לאכיפת החוק בנחישות".

"אני מגבה את הקצין המסור, את מפקד המחוז ואת כל שוטרי משטרת תל אביב בעבודתם החשובה למנוע את השיבוש המתמשך של הסדר הציבורי אותו מנסים מחוללי החסימות ליזום. מח"ש היא חלק מפרקליטות המדינה - אותה פרקליטות שבתקופת ההתנתקות הגישה מאות כתבי אישום ושלחה נערות צעירות למעצרים עד תום ההליכים בגין חסימות כבישים, שכעת מעלימה עין בכוונה מעבריינות ומעודדת בקריצה את הפרות הסדר הציבורי".

מהפרקליטות נמסר: "פרקליטות המדינה דוחה מכל וכל את הניסיון להטיל דופי במח"ש ובעומדת בראשה. מח"ש פועלת במקצועיות ומשיקולים ענייניים בלבד. כל ניסיון להטיל דופי בעבודתה ובעבודת הפרקליטות כולה, או להפעיל לחצים על מערכת אכיפת החוק מטעמים לא ענייניים, לא יצלח. מערכת אכיפת החוק תמשיך לפעול בהתאם לדין, ללא מורא וללא משוא פנים".