השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחח היום (שני) עם אריה אלדד ואיתן כבל ברדיו 103FM ופתח בדיון על הרפורמה המשפטית, השינויים שערך בממשלה ובמשטרה וההתנהלות במדינה. במהלך שיחתם, טען בן גביר: "לא ייתכן שברגותי יקבל תנאים יותר טובים בכלא מיגאל עמיר".

בן גביר במסר לליכוד: "אם תעדיפו ממשלת אחדות נקבל 30 מנדטים" 

לדבריו, "חוק הפרוטקשן הוא היסטורי וחשוב, העברנו החמרת פשיעה על רקע לאומני, הקפצתי את המשכורת במשטרה, אחרי שעשיתי את הדברים האלה, אם נתניהו יבוא ויגיד שהוא לא רוצה את בן גביר - כולנו מבינים את המשמעות, שמחר עוצמה יהודית תקבל 30 מנדטים".

בהמשך, אמר על יגאל עמיר ועל החמרת הענישה: "אדם הוא אדם, ומבחינתי שברגותי רצח חמישה יהודים ושמו אותו בחמישה מאסרי עולם, התנאים שלו לא צריכים להיות יותר גרועים משל יגאל עמיר". 

על ההתנגדות של האזרחים לממשלה, טען: "אתה חושב שהציבור מטומטם? הציבור בחר. מהרגע הראשון התקשורת בטנטרום נגד איתמר בן גביר. לא רוצים שאהיה השר ביטחון לאומי, לא רוצים שנתניהו יהיה ראש ממשלה".

בהמשך השיחה, התייחס גם לאלימות של שוטרים כלפי מפגינים, והדגיש: "אני לא אומר שאין עשבים שוטים במשטרה. אבל שלוקחים קבוצת שוטרים מכפישים אותם, לא אתה ולא אני עשינו את זה. אבל לשוטרים אין יום ואין לילה ואני נותן להם גיבוי".