אריק דביר, מתנדב במשטרה משנת 1989, פרסם בחשבון הפייסבוק שלו ותקף, בשל השיח להדיח מתנדבים במשטרה המשתתפים בהפגנות נגד הממשלה, כך לדבריו: "מילאתי כל תפקיד אפשרי במערך המתנדבים ותמיד הקפדתי גם לתת משמרות בניידת. איני מתנדב בשביל השר. הוא לא מעניין. גם המפכ"ל לא מעניין אותי ולא ראש האגף. היום, לאחר כל השנים האלה, הבנתי שאני מתנדב כדי לסייע לראש המשמרת לעמוד במשימותיו, כדי לסייע לסיירים היושבים בניידות ולתמוך בהם, וגם לאכוף את חוקי התנועה. אני מצהיר כאן, קבל עם ועדה, שאני משתתף קבוע ופעיל בהפגנות נגד ממשלת החורבן שקמה כאן".

דביר המשיך וכתב: "מפגין נגד העבריינים שהשתלטו על מוקדי השלטון ובראשם העבריין המסוכן מכולם, זה שממונה על המשטרה. אם העובדה שאני מממש את זכותי החוקית להפגין נגד החורבן, מפריעה לכם, אתם מוזמנים להדיח אותי. לא אצטער ולא אתנגד כי אדע שאתם אבודים. לא אני וחברי, אלא אתם".

גורמים מדיניים במתקפה על בן גביר: "לא הפנים עדיין את המעבר מתגרן לשר בכיר"
"רק סיפתח, אל תתקפלו": איתמר בן גביר במסר ללוין ורוטמן

עוד מסר בריאיון למעריב כי "הפריע לי ביותר שיש מי שחושב ששימוש בזכות ההפגנה היא מעשה שנוגד במשהו את החוק. הפריעה לי התחושה ש'שוברים את הכלים' והכל מותר. אין לי מושג אם אודח או לא, אבל אם כן, מי שידיח אותי הם אנשים אבודים שהתקרנפו. לא הסכמתי לקחת חלק במחסומי הענישה בכבישים, בתקופת הקורונה. אני מתנדב שעוסק בתנועה. בטיפול בתאונות, באכיפה. לא בפוליטיקה. לדעתי, אין מקום להכניס מתנדבים למשימות הקשורות לפוליטיקה".

אריק דביר (צילום: צילום פרטי)
אריק דביר (צילום: צילום פרטי)

איך היו התגובות אחרי הפוסט ביחידה?
"יש הרבה תגובות אוהדות ומעט תגובות משמיצות. צפוי".