הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

בתיק זה, בית המשפט ציין כי לא הושקע בהגשת התביעה מאמץ משמעותי או יצירתיות יוצאת דופן. על פי הבקשה התובעת, הינה אדם עם מוגבלות הסובלת מלקות ראייה, ונכנסה לאתר של חברה המעניקה שירותים של בנייה ויזמות המיועדים לכלל הציבור והבחינה כי אין באתר הצהרת נגישות ועל היא איננה מסוגלת, בשל מוגבלותה, לגלוש באתר, לנווט בו, לעיין בתוכן המופץ לציבור ולקרוא את הטקסטים הקיימים בו וכו'.

ליצירת קשר עם עו"ד שרית קרן לחצו כאן

לאחר הגשת הבקשה הצליחה עו"ד שרית קרן שייצגה את החברה להגיע להסדר עם המבקשת, לפיה תוגש בקשה הסתלקות לבית המשפט מאחר והחברה הבטיחה להנגיש את האתר.

עורכת הדין שרית קרן (צילום: רווית פרי)
עורכת הדין שרית קרן (צילום: רווית פרי)

"נוכח התיקון שהמשיבה התחייבה לבצע בדמות פרסום הצהרת נגישות לפי תקנה 35  וכן ביצוע הנגשת יתר בפרסום הסדרי הנגישות על אף שאינה מקבלת קהל בסניף הפיזי ומבלי להודות בחובה לתקן את האתר, הוסכם כי הגשת הבקשה הביאה תועלת לקבוצה המוגדרת ונעשה לקבוצה ולציבור שירות טוב ומועיל בעניינים נשוא הבקשה לאישור כבר בשלב זה, בלי להיגרר להליך משפטי ארוך ויקר", כך נכתב בבקשת ההסתלקות.
השופט עמית יריב, קיבל את בקשת ההסתלקות אליה הגיעה באת כוח החברה עו"ד שרית קרן והעמיד את הגמול למבקשת רק על 1,000 שקלים ואת שכר טרחת עו"ד רק על 4,000 שקלים.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר