האלימות לא עוצרת: נהגת חברת דן בדרום הותקפה אמש (ראשון) באשקלון, כאשר הנסיונות לפגיעה פיזית בה נמנעו בזכות מחיצת האוטובוס. 

אירוע חריג בתל אביב: נהג אוטובוס בן 61 הותקף ופונה לבית החולים
"אין גבול שלא נחצה": נהג אוטובוס הותקף על ידי נוסע שנמלט מהמקום
 
לפי דבריה, הנהגת סיימה את הקו, כאשר שלושה נערים שאלו אותה לאן היא נוסעת. הנהגת הבהירה שהיא בהפסקה והנערים בתגובה החלו לדפוק על הדלתות, לקלל ולנסות לפתוח את החלון שבצד הנהג. ברגע שהחלה הנהגת לתעד בסלולרי שלה ברחו הנערים וחזרו עם נערים ונערות נוספים, שעלו לאוטובוס, דפקו על המחיצה, קיללו וניסו לחבל בדלת האוטובוס.  ברגע שהנערים ירדו לרגע, סגרה הנהגת את דלת האוטובוס ומילטה את עצמה ממקום האירוע. תלונה הוגשה במשטרת אשקלון.

אור, נהגת האוטובוס, סיפרה: "כל קיץ אותו סיפור. בני נוער ללא מסגרת מחפשים עניינים. עולים שיכורים לאוטובוס עם אש בעיניים. לא יודעת איך זה היה נגמר ללא המחיצה. רק לפני חודשיים וחצי נהגתי כשבתי בת השש לצדי, רציתי שתתרגל לנסיעה באוטובוס. נוסע תקף אותי לאחר שלא ירד בתחנה. מהאירוע הזה היה קשה לה להשתחרר".

"אנחנו מרגישים מופקרים לחלוטין", אמרה והוסיפה: "הגעתי למשטרה עם סרטוני האירוע ובמשטרה לא רצו לקבל. זה לא עניין אותם!". 

מקרה אלימות חריג בבאר שבע: בן 75 תקף מבקרת כרטיסים באוטובוס (צילום: דוברות המשטרה)

איתי כהן, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "תקופת החופש הגדול מועדת לפורענות ובכל זאת החברות והמשטרה מתחמקות מאחריות. דן בדרום, בה עובדת אור, אדישה לתלונות למשטרה בגין תקיפות נהגים. האדישות הזאת עוד תגבה חיים! לא נעמוד מנגד מול סיכון חיי נהגים ונוסעים. אם נידרש לכך, לא נהסס להשתמש בצעדים העומדים לרשותנו - כפי שעשינו בעבר".

"אנו קוראים במקביל למשרד התחבורה - הצהרתם על מחויבות לטפל באלימות באוטובוסים ובחברות המסרבות להגיש תלונה - למה אתם מחכים? זו העת לאבטחה בקווים המועדים לפורענות ולהיענות לדרישתנו - הכרה בנהגים כעובדי ציבור". 

מדן בדרום נמסר: "אנו זועמים ומזועזעים מרמת האלימות המופנית כלפי הנהגים והמבקרים בחברות התחבורה הציבורית בישראל. 
הפיתרון האמיתי לבעיה הלאומית נמצא בידי זרועות האכיפה והענישה. דן בדרום מלווה ותומכת בעובדיה, לוקחת חלק פעיל ותשתף פעולה גם בעתיד בכל פעילות או יוזמה שמטרתה לשפר את בטיחות העובדים".