מזעזע: שני תושבי שפרעם נעצרו היום (רביעי) בחשד שהתפרעו ותקפו אתמול מאבטחים בבית החולים רמב"ם בחיפה. מחקירת המשטרה עולה כי בני המשפחה הגיעו למקום לאחר שבן משפחתם נפטר מפצעיו באירוע אלימות בשפרעם.  

בדירת מסתור: ראש כנופיות פשע נעצר בחשד למעורבות ברצח בשפרעם
במהלך בר המצווה של בנו: סוכל ניסיון חיסול של עבריין מוכר בדרום | כל הפרטים

צפו בתיעוד

בני משפחה הכו באלימות מאבטחים בביה"ח רמב"ם (צילום :דוברות רמב"ם)

בתוך כך, בני המשפחה החלו להתפרע ותקפו את המאבטחים ואף גרמו לאחד מהם חבלה בראשו. שוטרי תחנת חיפה ויס"מ כרמל שהוזעקו למקום עצרו את שני תושבי שפרעם בני 32, ו-34 והם נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה. המאבטח פונה לקבלת טיפול רפואי במקום.

בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש את הארכת מעצרם של החשודים בבית המשפט השלום בחיפה. 

מנהל מחלקת הביטחון, בני קלר: "המאבטחים היו ממש קו אחרון בפני פריצה לחדר הלם שבו מלבד ההרוג שהגיע משפרעם טופלו עוד מטופלים במצב קשה. עלול  לקרות אסון רפואי מפריצה של מתפרעים לחדר טיפולים כל כך רגיש שמתבצעות בו פעולות רפואיות מצילות חיים.  עד לפני שנים ספורות היינו רגילים לאלימות בסופ"ש בשעות ערב והלילה. כעת האלימות שמגיעה לבית חולים היא סביב השעון - כל יום, כל שעות היממה. אתמול הגיע ירוי בשש בערב, שלשום הגיעו שלושה ירויים בשש בבוקר. זה ממש סביב  היממה. ברמב"ם הוקמה בזמנו נקודת המשטרה הראשונה בתוך בית חולים בישראל, ולשמחתי יש לנו שיתוף פעולה מעולה עם משטרת חיפה ויס"מ מרחב כרמל, אבל כעת בראש סדר העדיפויות שלי להגיע למצב שנקודת המשטרה ברמב"ם תאויש 24 שעות ביממה, מה שכיום לצערי לא קורה".