הערעור התקבל: מעצרו של הקטין שנעצר בחשד למעורבות בפרשת הסחיטה באיומים והסרטון המיני של עמוס לוזון קוצר ביום אחד. זאת, לאחר שבית המשפט קיבל את הערעור שהגיש פרקליטו. אם המשטרה תרצה להאריך שוב את מעצרו של הקטין, שהוא בנו של אישיות ציבורית מוכרת, היא תצטרך להביא אותו פעם נוספת לבית משפט השלום בתל אביב.

נעצר חשוד נוסף בפרשת עמוס לוזון: קטין, בנו של דמות ציבורית
הותר לפרסום: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני של עמוס לוזון

כבוד השופט דורון חסדאי בבית המשפט המחוזי בתל אביב, קיבל את הערעור שהגיש עורך דין עופר ברטל, פרקליטו של הקטין, בנו של האישיות הציבורית, החשוד במעורבות בפרשת הפצת הסרטון וניסיון הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון, והורה לקצר ביום אחד את תקופת המעצר, כך שכבר מחר, יסתיימו ימי המעצר של הקטין.

כזכור, היום בצהריים הוארך מעצרו של הקטין עד ליום שישי, אולם עתה כאמור המעצר מתקצר, ובמידה והמשטרה תרצה להאריך את מעצרו היא תצטרך להביא אותו פעם נוספת לבית משפט השלום בתל אביב. במשטרה מייחסים לקטין שיחת טלפון בעטיה ביקש לכאורה דמי סחיטה על מנת שלא להפיץ את הסרטון.

בחקירתו הקטין כופר בחשדות נגדו, מטיל את האחריות על שני החשודים הבגירים האחרים וטוען כי הם אלו שטופלים עליו אשמת שווא. עוד ציין כי צפה בסרטון שבו תועדו לוזון ובת זוגו באקט מיני בבריכה הפרטית של לוזון, וזאת כשאחד החשודים האחרים, שיתף אותו בסרטון ולא מעבר לכך. החקירה נמשכת.