החשד לאירוע לאומני בפתח תקווה: ל"מעריב" נודע לאחר דקירתו של הגבר בן ה-30 במוסך בעיר, כי כבר אמש (רביעי) במהלך עבודתו במוסך, פנה הפועל החשוד אל אחד הבעלים ואמר לו "המדינה הזו היא לא שלכם, היא של הערבים. בסוף הערבים ייקחו אותה".

תיק 3000: הסנגוריה הציבורית מצטרפת להליך נגד הפרקליטות | פרסום ראשון
מכת הפרוטקשן: המשטרה עצרה שני חשודים בסחיטת דמי חסות בדרום

משה ימין, אחד האחים השותפים בעסק, פנה לאחיו אלי ואמר לו "משהו מריח לא טוב. אנחנו נותנים לו משכורת, מתנהגים אליו כמו מלך, והוא מדבר בצורה עוינת". לאחר מכן אמר ימין כי "אלי אחי קרא לעובד ושוחח איתו ואמר כי אם הוא במצוקה יעזור לו, אבל זה לא מתאים להגיד אמירות כאלה. הבוקר עליתי למחסן להביא חלק, פתאום הבן של אלי, בן, צעק לי 'הוא דוקר אותי'".

"ירדתי במדרגות בריצה וצעקתי 'מה אתה עושה?', הוא היה עם סכין ומצבר ביד וצעק 'אללה אכבר'", הוסיף, "בעטתי לו ברגל, נתתי לו עוד מכה כדי שהמצבר ייפול לו מהיד. הוא ברח החוצה, אני ירדתי ולחצתי על הפצע המדמם של בן בחזה, הוא איבד הרבה דם. התחלתי לבכות, זה האחיין שלי, הוא כמו ילד שלי".

משה ימין, אחיו של אלי ודודו של הנדקר (צילום: אלון חכמון)
משה ימין, אחיו של אלי ודודו של הנדקר (צילום: אלון חכמון)

לבסוף שיתף ימין כי "ביד אחת אני מטפל בפצע וביד השנייה מטלפן למשטרה ולאחי. הבחור יצא החוצה, לפני כן הוא ריסק את הטלפון הנייד של עצמו. הוא רץ החוצה, דפק בדלת של אוטובוס שעבר והנהג לא הבין מה קרה. בינתיים הגיעו השוטרים שירו בו עם אקדח טייזר".

כאמור, הפועל שנפגע במוסך נפצע באורח קשה, כאשר חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון כשמצבו לא יציב. במקביל, כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע במהלכה נעצר הפועל החשוד, תושב ירדן בעל אישורי עבודה. במשטרה ובשב"כ עדיין חוקרים את החשוד.