פרשת הסרטון של עמוס לוזון: בית המשפט השלום בתל אביב האריך ביממה היום (חמישי) את מעצרם של שני הצעירים בן 20 מכפר שמריהו וצעיר נוסף בן 28, בנו של איש עסקים ובעלים לשעבר של קבוצת כדורגל, ולהם מיוחסים חשדות לצילום הסרטון, הפצתו, וכן ניסיון סחיטה של איש העסקים עמוס לוזון, יחד עם קטין בנו של שופט, ששוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

פותחים באש מהאופנוע: תיעוד הירי לעבר ביתה של גרושתו של עמוס לוזון
פרשת עמוס לוזון: הוארך מעצר בנו של אישיות ציבורית מוכרת

בתוך כך, בנו של איש העסקים שבעבר שימש כבעלי קבוצת כדורגל הודה בחקירתו כי הוא זה שצילם את הסרטון, אולם לדבריו עשה זאת כמעשה שטות ושיתף את חבריו בצפייה בסרטון בלבד. נוכח העובדה שהסרטון הגיע לידיים אחרות, במשטרה קושרים אותו גם לעבירת הפצה, בעוד השניים האחרים חשודים בעבירת הסחיטה. 

עו"ד שחר חצרוני ותמיר סננס המייצגים את החשוד בצילום: "מרשנו קשר קשר לצילום הסרטון בשטח ציבורי, אין הצדקה למעצר ואנו מקווים כי ישוחרר למעצר".

עו״ד עופר ברטל ועו״ד רהב אופנהיימר מסרו בשמו של הקטין כי "אנו שמחים על כך שבית המשפט הנכבד שיחרר את החשוד ממעצרו. אנו סבורים ומקווים שעובדה זו מלמדת על הבאות".

כזכור, מדובר בחקירה רגישה במיוחד נוכח העובדה שהקטין הוא בן של שופט מוכר, כל הפעולות מחייבות אישור של היועמ"שית גלי בהרב מיארה בשל הרגישות. אתמול המשטרה זימנה את לוזון פעם נוספת והוא התבקש לזהות את הקול מאחורי שיחת הטלפון. לוזון לא זיהה את הדובר מאחורי השיחה, אולם אין בכך כדי לגרוע מהחקירה. כעת מתנהל הדיון בבתי המשפט.