עובד מוסך בפתח תקווה דקר ביום חמישי האחרון את חברו לעבודה בן ה-30 ופצע אותו באורח קשה. החקירה הועברה למשטרת פתח תקווה, כאשר נבדק החשד בשב"כ לפיגוע חבלני. נציין כי מיד לאחר האירוע נלקח החשוד על ידי השב"כ. 

"תפסתי אותו עם סכין ומצבר ביד": במוסך בפ"ת משחזרים את רגעי האימה

בתיעוד חדש שהתפרסם לאחרונה וצולם בזמן האמת, תיעד את העובד הירדני כשהוא משוחח עם השוטרים המקיפים אותו. בשלב מסוים, הירדני צעק "אללה אכבר" ואז מנוטרל באמצעות אקדח טייזר על אחד השוטרים. 

אזרחים שהיו עדים לתקרית טוענים שמיד אחרי האירוע הדוקר יצא מהמוסך וצעק אללה אכבר, שוטרים שהגיעו למקום שלפו אקדחים מול החשוד והוא צעק 'תירו בי', הם ירו בו באקדח טייזר ולקחו אותו לתחנה. עדה אחרת מספרת שהחשוד דפק על דלת אוטובוס כשכתם דם לראשו והנהג לא פתח לו.

זירת האירוע בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
זירת האירוע בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)

אלי ימין, בעל המוסך ואביו של הפצוע: "הדוקר עובד אצלי ברישיון עם אישורים. אתמול הוא התחיל לדבר כל מיני אמירות לא מובנות, חשבתי שהוא בלחץ, ניהלתי איתו שיחה להרגיע אותו. היום בבוקר יצאתי ברכב ובמוסך נשארו השותף שלי ובני, אחרי כמה דקות השותף מתקשר שאגיע מהר כי דקרו את הבן. הגעתי והתברר שהוא דקר את בני, הוא נטל סכין מהמטבח ודקר אותו במספר מקומות וצעק אללה אכבר". 

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]