חוליית ביצוע של ארגון הפשיעה של בכרי נעצרה הלילה (שני) על ידי המשטרה בנצרת. ראשיתו של האירוע בדיווח שהתקבל במוקד המשטרתי אודות חשד לירי לעבר בית עסק והצתת רכב. 

 תולדות הסכסוך בין ארגוני הפשע בכרי וחרירי
ארגון הפשע של בכרי השתלט על חברת אבטחה שסיפקה שמירה לראשי החבורה

הכוחות שהגיעו לאחת השכונות בעיר זיהו קטנוע שעורר את חשדם וחשוד שאחז באקדח. רוכבי הקטנוע שזיהו את השוטרים, ניסו להימלט מהמקום, אולם התנגשו בניידת וכתוצאה מכך אחד מהם נפצע באורח קשה והשני מצבו מוגדר בינוני. במקביל, הצליחו השוטרים לשים את ידם על האקדח כשהוא טעון עם כדור בקנה. 

שני חברי החולייה, צעירים בשנות ה-20 לחייהם תושבי נצרת המזוהים כאמור עם ארגון הפשיעה של בכרי, הועברו להמשך טיפול רפואי בבית החולים ובסיומו יועברו לחקירה.

האקדח שנתפס בזירה בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)
האקדח שנתפס בזירה בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)

רק בחודש שעבר ספג ארגונו של בכרי מכה משמעותית לאחר ששוטרי המחוז הצפוני במשטרה פירקו מצלמות מחמ"לים השייכים וששימשו לאיסוף מידע חזותי ותפסו ציוד טכנולוגי רב. חקירות של אירועי אלימות הביאו למסקנה כי הגורים העבריינים בארגון הפשיעה של בכרי הפעילו את המצלמות על מנת להשיג מודיעין על גורמים עימם הם מסוכסכים.

בחודש מאי האחרון כוחות גדולים של שוטרי המחוז הצפוני לוחמי מג"ב עצרו 16 מחברי כנופיית הפשע בכרי ותפסו רכוש וכסף רב,  שעל פי החשד התקבלו כחלק מפעילות פלילית וסחיטה.