אלישע ירד, החשוד במעורבות באירוע הירי סמוך לכפר בורקה, במסגרתו נהרג צעיר פלסטיני, שוחרר בשבוע שעבר למעצר בית. כעת, החשוד שובר שתיקה בפוסט זועם בטוויטר ומבקר את חוקרי המשטרה בחריפות.

"עוד אסכם בעזרת השם את הסאגה ההזויה שעברה עלינו בשבועיים האחרונים, אבל נדמה לי שאחד מחוקרי הימ"ר שניסו לחלץ ממני הודאה מומצאת בכל מחיר סיכם במדויק באחת משאלותיו המופרכות את הטירוף שאחז במערכת", כתב ירד. "זה קרה באחת החקירות, אחרי שסיפרתי שהיינו כפסע מלהירצח באירוע ומדובר בהגנה עצמית מובהקת, הטיח בי החוקר: 'אם ידעתם שהאירוע הולך להסלים ולהיות מסוכן עד כדי כך והבנתם לדבריך שהם באו לתקוף ואולי אף חמור מכך, למה לקחתם איתכם למקום אקדח?!'". 

אלישע ירד החשוד במעורבות בהרג הפלסטיני בבורקה (צילום :רויטרס)

הוא המשיך: "כן, ממש ככה, לשיטתם של חוקרי הימ"ר, אם אתה יהודי עליך להישחט בשקט ולקבל עליך את הדין. העזת ברוב חוצפתך להגן על עצמך? תושלך חיש מהר למרתפי החקירות, כלל יחידות ימ"ר ש"י יעמדו מלכת ויעסקו רק בך ותואשם ברצח בנסיבות מחמירות".

"המערכה עוד רחוקה מסיום, אבל כבר עכשיו חשוב לי להודות בראש ובראשונה לבורא עולם על שרשרת הניסים שליוותה אותנו לאורך כל המעצר, לארגון חוננו האלופים שבלעדיהם הייתי נמצא היום במקום אחר ובועת השקר הייתה שולטת לה עדיין בגאון, ולבוסית לשעבר לימור סון הר מלך, שנלחמה כמו לביאה על הוצאת הצדק לאור ולא נרתעה ממתקפות השמאל. יהודים, אל ייאוש, הדרך עוד ארוכה ורצופת מכשולים אבל עוד ננצח בעזרת השם", סיכם.