עו"ד אביחי חג'בי, מארגון "חוננו" המייצג את יחיאל אינדור, החשוד ברצח הפלסטיני בבורקה, שוחח היום (רביעי) עם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר, והתעמת עם האחרון. "ההומניזם של יריב הוא רק כלפי מחבלים, אתה קראת לאינדור טרוריסט יהודי. על אף החלטות בית המשפט העליון, אתה לא מוכן להגיד שטעית בתחילת הדרך שאימצת את גרסת דובר צה"ל. אתה צריך להגיד שמה שאמרת לא מדויק ולא נכון, אתה יכול להתנצל ולהגיד שאיך שהדהדת את הסיפור הזה לא נכון", תקף. 

ינון מגל ללוינסון: "בפרצוף שלכם, חבורה של חרטטנים"
שוב ביקורת מהקואליציה על הצבא? "את צה"ל אי אפשר לנהל ככה"

עוד הוסיף: "כל העובדות שמסרת לא נכונות. זה לא היה בבורקה, היחידה החוקרת הודתה שזה לא היה בבורקה, זה היה מרוחק משם. כפר בורקה זה שטח B זה היה באדמות C . אתה לא מכיר את העובדות וזורק בלונים לאוויר. יחיאל אינדור מסר גרסה ברורה וקוהרנטית. כמו שבית המשפט לא מאפשר לשאול את אותו שאלה עשרים פעם בשביל למצוא סתירה. היחידה החוקרת עשתה הכל כדי לנקוב את הגרסה שלו ולשלול אותה וגרסת ההגנה העצמית לא נשללה לא משנה כמה תהדהד את השקרים. יריב, הנרטיב שלך שיקרי".

כמו כן, טען: "יחיאל אינדור הוא לא טרוריסט יהודי הוא מתיישב ולא הייתה לא אפשרות לעשות אלא את מה שהוא עשה. חוקרי היחידה החוקרת לא יכולים להגיד שהפלסטיני נהרג מהירי של אינדור. אבן בדיוק כמו ירי יכולה להרוג, במקרה הזה האבנים האלה היו הרבה יותר קרובות להרוג את המתיישבים מאשר הירי שהגיע לאחר מכן".

"יריב, ממי שאני מצפה ממנו לטיפה הגינות. האירוע הזה הוא לא מבחן של תוצאה, אלא של סיבה שהובילה לתוצאה. ככל שיש תוצאה כזאת אתה צריך להסביר מה הסיבה לתוצאה הזאת. בניגוד אלייך ולחבריך שלא מבקשים סליחה, מספר שופטים אמרו שהטענות של אינדור לא נסתרו ולכן בית המשפט הורה לשחרר אותה למעצר בית. וגם זה כי יש פעולות חקירה שבית המשפט ביקש להמשיך", הוסיף. 

סייע בהכנת הכתבה: שי איידלר 103fm