שקמה ברסלר, מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, הגישה תביעה בגין לשון הרע נגד נטלי דדון, בה היא דורשת פיצוי בסך 250 אלף ש"ח, וזאת, לדברי ברסלר, בעקבות "פרסומים שקריים" לכאורה של דדון נגדה. 

"אנשים מבינים שהכיוון הוא לתהום, ולכן יוצאים להפגין באופן ספונטני"

"בפרסומיה השקריים כתבה הנתבעת כי התובעת 'קוראת להפעלת כח הזרוע מעל כל במה אפשרית'; כי התובעת 'השתגעה לגמרי' שכן מבחינתה 'חסימת אמבולנסים מלהגיע לפצועים זאת מחאה לגיטימית'; וכי התובעת 'מסוכנת לעם ישראל', 'מובילה (במו ידיה) למלחמת אחים וחורבן בית' ועסוקה 'ברמיסת כל החושבים אחרת ממנה'", נכתב בכתב התביעה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

לטענת ברסלר, כפי שצוין בכתב התביעה, "מדובר בפרסומים דיבתיים, המנוגדים לחלוטין למסריה העקביים והידועים של התובעת. פרסומים אלו מהדהדים בתורם טענות שקריות הנשמעות מקרב הממשלה ותומכיה, בנוגע לאופייה 'האלים' או 'המסוכן' של המחאה נגד השינויים המשטריים, ולכך שהמוחים מונעים במכוון מאמבולנסים להגיע ליעדם".

עוד טוענת ברסלר בתביעה כי "הפרסומים פורסמו על ידי הנתבעת בזדון, בידיעה כי תוכנם שקרי ומעוות, בכוונה לפגוע בתובעת ובדימויה הציבורי, ולקעקע את המחאה הציונית, הדמוקרטית והבלתי אלימה, אותה היא ואחרים מסמלים".

עו"ד עידן סגר המייצג את שקמה ברסלר : "חופש הביטוי אינו החופש להפיץ פייק ניוז דיבתי. דדון פרסמה, כעובדה, שברסלר "קוראת להפעלת כח הזרוע מעל כל במה אפשרית" ומאמינה שחסימת אמבולנסים היא חלק ממחאה לגיטימית. דדון ידעה שמדובר בשקרים בוטים, המנוגדים למסריה הברורים של ברסלר, אך בחרה לפרסם אותם בכל זאת - כדי לפגוע בברסלר ובמחאה שהיא מסמלת, וליהנות מתשומת הלב".