כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד שלושה צעירים תושבי בפתח תקווה לאחר שייבאו ארצה מפרו סם מסוג קנאביס, כאשר הוא מוסלק בתוך שטיח. בקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשה נגד הנאשמים אביאל אלגברלי, בן 25, ליאור אמונה, בן 24 וטאמירו מולה בן 23.

הפרות סדר בכלא רימונים: הסוהרים החלו בפיזורן תוך שימוש בגז
רובים ואקדחים נתפסו בנצרת, שניים המקושרים לארגון בכרי נעצרו

מכתב האישום עולה כי אמונה ומולה הזמינו ארצה חבילה מפרו ובה שטיח בו מוסלק סם מסוג קוקאין במשקל מוערך של כ-1.4 ק"ג לכתובתו של אלגרבלי. לאחר שעלה החשד במשטרת פרו כי מדובר בשטיח בו מוסלק סם, נתפס השטיח והועבר לבדיקה. כאשר התברר כי הוא אכן מכיל את הסם, העבירה משטרת פרו את השטיח למשטרת ישראל וזו שלחה תחתיו שטיח דומה חלופי ארוז בניילון ובו אמצעי מעקב לכתובתו של אלגרבלי.

מולה שילם את המכס באמצעות כרטיס האשראי של אלגרבלי, אשר קיבל את השטיח החלופי מידי שוטר שהתחזה לשליח. לאחר שאלגרבלי העביר למולה את השטיח וזה העביר אותו לאמונה, העלה האחרון את השטיח לדירתו יחד עם שכנו. כאשר השניים הבחינו באמצעי המעקב על השטיח, יצא אמונה מדירתו עם השטיח, הניח אותו בארון השירות של הבניין ונמלט מהמקום עד שנעצר על ידי המשטרה.

כתב האישום מייחס למולה ולאמונה עבירות של ייבוא סם מסוכן, ניסיון להחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית ושיבוש מהלכי משפט. לאגרבלי מיוחסת עבירה של החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.