עורך הדין עו"ד אליעד שרגע, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, גבה מיליון וחצי שקלים כשכר טרחה מאישה קשת יום על טיפול בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי, כך דווח היום (שני) בחדשות 12.

ביקורת בקואליציה על המצב הביטחוני: "מדינת ישראל חייבת לחשב מסלול מחדש"
"דמו אינו הפקר": מפגינים חסמו את איילון לתנועה

לפי הדיווח, האישה שאותה ייצג ד"ר עו"ד שרגא, שוטחת טענות קשות על האופן שבו טיפל בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי, ושכר הטרחה המופרז שגבה ממנה - כמיליון וחצי שקלים. 

עוד הוסיפו כי עו"ד שוש לונדונר פסקה בכתב הבוררות על המקרה שהובא לפניה ש"פער ניכר בין התובע, שהינו אחד מבכירי הפרקליטים בישראל, לבין הנתבעת שהינה אישה פשוטה וקשת יום", וכן קבעה שמדובר בשכר טרחה שאכן חריג בהיקפו.

טרם נמסרה תגובתו של עו"ד אליעד שרגא.

בתגובה, תקף ארגון "בצלמו" את שרגא, וקרא לשלול לו את רישיון עורך הדין. "דווקא עורך הדין שמיתג עצמו כמייצג כנגד שחיתות ומוסר קלוקל וכמי שנלחם על טוהר המידות, התגלה כמי שאינו פועל כמצופה מחבר בלשכת עורכי הדין תוך שהוא מפר אמות מוסר בסיסיות", ציינו. 

עוד הוסיפו: את התנהלותו הוא טרח להסתיר היטב מעיניי הציבור בכך שפעל במחשכים והחתים את לקוחותיו כי ככול ויתגלעו חילוקי דעות הם יהיו מחויבים לשמור מולו על סודיות וכן, ללכת אך ורק להליך בוררות. כך  הוא דאג להסתיר את מעשיו ולחמוק מהגעה לבתי משפט ושופטים שיוכלו לבחון את מעשיו. הבוררת שושי לונדנר תקפה את שרגא בפסק הבוררות במילים חריפות לכל אורכו. הבוררת התייחסה לפער הניכר שבין אחד מבכירי הפרקליטים מול אישה פשוטה וקשת יום אשר שמה בו את יהבה ואמונה".