לשכת עורכי הדין הגיבו הערב (שני) לפרסום הדרמטי על שכר הטרחה שאותו גבה יו"ר התנועה לאיכות השלטון אליעד שרגא, מאישה קשת יום על טיפול בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי. הלשכה הודיעה כי תפתח בבדיקה בעניין: "נוכח חומרת הדברים המתוארים בפרסום בתקשורת בנוגע לעו״ד אליעד שרגא, ועדת האתיקה של מחוז תל אביב תפתח בבדיקה". 

דיווח: עו"ד אליעד שרגא גבה שכר טרחה של מיליון וחצי ש"ח מאישה קשת יום
שוד טרקטור וסחיטת כספים באיומים בראשל"צ: אישום נגד שלושה בני משפחה מג'ואריש

מוקדם יותר, תקף ארגון "בצלמו" את שרגא, וקרא לשלול לו את רישיון עורך הדין. "דווקא עורך הדין שמיתג עצמו כמייצג כנגד שחיתות ומוסר קלוקל וכמי שנלחם על טוהר המידות, התגלה כמי שאינו פועל כמצופה מחבר בלשכת עורכי הדין תוך שהוא מפר אמות מוסר בסיסיות", ציינו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

עוד הוסיפו: את התנהלותו הוא טרח להסתיר היטב מעיניי הציבור בכך שפעל במחשכים והחתים את לקוחותיו כי ככול ויתגלעו חילוקי דעות הם יהיו מחויבים לשמור מולו על סודיות וכן, ללכת אך ורק להליך בוררות. כך  הוא דאג להסתיר את מעשיו ולחמוק מהגעה לבתי משפט ושופטים שיוכלו לבחון את מעשיו. הבוררת שושי לונדנר תקפה את שרגא בפסק הבוררות במילים חריפות לכל אורכו. הבוררת התייחסה לפער הניכר שבין אחד מבכירי הפרקליטים מול אישה פשוטה וקשת יום אשר שמה בו את יהבה ואמונה".

כאמור, מוקדם יותר דווח בחדשות 12 כי שרגא גבה מיליון וחצי שקלים כשכר טרחה מאישה קשת יום על טיפול בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי. לפי הדיווח, האישה שאותה ייצג ד"ר עו"ד שרגא, שוטחת טענות קשות על האופן שבו טיפל בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי, ושכר הטרחה המופרז שגבה ממנה - כמיליון וחצי שקלים.