המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) עברה לחקירה בעניין החשוד תושב שועפאט שטען כי שוטרים שעצרו אותו הטביעו על פניו חותם של מגן דוד. אחד השוטרים שהיו מעורבים במעצר זומן למחר לחקירה באזהרה. 

טענות למעצר גזעני: "הטביעו על פני החשוד מגן דוד"; המשטרה: "סימן מנעל של שוטר"

כזכור, מוקדם יותר מח"ש זימנה את החשוד ששוחרר על ידי בית המשפט ולטענתו הוכה על ידי השוטרים ועל פניו הוטבע סמל של מגן דוד לכאורה, כאשר לטענת המשטרה מדובר בהטבעה של שרוכי הנעל, כאשר בעת מעצרו ראשו נמחץ לעבר הנעל של השוטר. באירוע מעצרו נכחו 16 שוטרים, ובמחוז ירושלים טענו כי במקרה האמור אף מצלמה של שוטר לא פעלה. על רקע זה התרעם פרקליטו בבית המשפט והוביל לשחרורו, תוך שבית המשפט מותח ביקורת על התנהלות המשטרה.

עורך דינו של החשוד טען בבית המשפט כי במהלך המעצר, גרמו השוטרים נזק של ממש לחשוד ועינו אותו. במשטרה הסבירו כי במהלך חיפוש על פי צו בבית החשוד במחנה הפליטים שועפט, נתפסו חומרים החשודים כסמים בכמות גדולה שלא לצריכה עצמית. בשלב מסויים, לפי טענת המשטרה, החל החשוד להשתולל, תקף באלימות את השוטרים והתנגד למעצרו תוך שנדרשו מספר שוטרים על מנת להשלים את מעצרו שבוצע כחוק.  בשל התנגדותו האלימה, נאלצו השוטרים להשתמש בכוח סביר על פי סמכות עד שהליך המעצר הושלם.