מקרי החיסול במגזר הערבי לא נפסקים. אתמול, נרצחו ארבעה אנשים בטבח שבוצע באו סנאן, זאת לאחר שרק שלשום חוסל גם מנכ"ל עיריית טירה ד"ר עבד אלרמאן קשוע. אריה עמית, ניצב בדימוס, לשעבר מפקד מחוז ירושלים, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב ואודי סגל בתכניתם ב-103FM, והמשיך להפנות אצבע מאשימה בנושא, כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. 

חיסול נוסף במגזר הערבי: מנכ"ל עיריית טירה נורה למוות
טבח באבו סנאן: ארבעה נרצחו, בהם מועמד לראשות המועצה

"אם מישהו חושב שאפשר להילחם בפשיעה כשראש ממשלה לא אחראי ממנה עבריין, תומך טרור פרחח, להיות זה שאחראי על המשטרה מטעם הממשלה, הוא חי בלה לה לנד", טען והוסיף: "ההפרדות שעשה רה"מ בין משפחות הפשע היהודיות לערביות ולדרוזיות, אנו מדינה אחת והטיפול המשטרתי צרך להיות לכולם". 

עוד האשים את נתניהו: "רה"מ שעשה הכל כדי להחליש את המשטרה, פגע בכבודה ובכבוד השוטרים, פתאום הוא לוקח לעצמו את ההישג של 'אנחנו ניצחנו את משפחות הפשע היהודיות'? הוא יודע מה קורה בדרום"?. כמו כן, טען עמית כי גם האוכלוסייה היהודית נפגעת באופן קשה מהפשיעה במגזר הערבי: "היהודים סובלים ממשפחות הפשע הערביות הרבה יותר ממה שאנשים מבינים. דמי החסות, העלייה בגניבות של מכוניות". 

אירוע הרצח בלקיה: המשטרה ממשיכה במאמציה לאתר חשודים, הרקע כלל הנראה פלילי

בתוך כך, המשטרה ממשיכה בחקירת אירוע הרצח בלקיה שבדרום. מפרטים ראשונים בחקירה עונה כי מאג'ד דעיס, בן ה-18 תושב הכפר יטא הסמוך לחברון, שהה בארץ שלא כדין ועל פי החשד הראשוני נדקר ככל הנראה כשישן.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, קיים הערכת מצב בתחנת העיירות של מרחב הנגב ובסיומה הנחה להשקיע את כל המאמצים הנדרשים לאיתור חשודים המעורבים בביצוע המעשה, והחליט הטיל את החקירה על תחנת העיירות. המשטרה ממשיכה במאמציה לאתר חשודים ומעורבים באירוע.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.