המשטרה עצרה לפנות בוקר (רביעי) תושב פ"ת בשנות ה-60 לחייו בחשד שפרץ לדירה בעיר תוך שהוא מאיים על בעל הבית באקדח שהתברר מאוחר יותר כאקדח מפלסטיק. 

"חקירה שבוצעה ברשלנות": שוטרת מג"ב הגישה ערעור על הרשעתה
"החלטתי להפסיק לשתוק": רוטמן מסביר מדוע ביקש צו הרחקה מהמפגינים
 
שוטרי תחנת פ"ת הוזעקו הלילה, עם קבלת דיווח על גבר שפרץ לדירה ומתעמת עם בעל המקום שהתעורר כתוצאה מהפריצה לביתו. השוטרים שהגיעו לזירה עצרו מיד את החשוד. מתחקור ראשוני עלה כי החשוד איים על בעל הדירה באקדח מפלסטיק שהחזיק ברשותו. החשוד כאמור נעצר לחקירה ובסיומה נכלא. בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, הוארך מעצרו של החשוד בבימ"ש השלום בפתח תקווה. החקירה נמשכת. 

בעל הבית שהתעורר מתוך שינה לצדה של רעייתו, לא חשב פעמיים גם כשהשודד איים עליהם בנשק וצעק "אל תזוזו" ואת אותן דקות שהחזירו אותו אל תקופת היותו לוחם מג"ב הוא משחזר בקפידה.

"השעה היתה 05.00 בבקר. שמענו פתאום רעש מהשירותים בחדר השינה שלנו וחשבנו לרגע שזה הילדים הגדולים. המתנו כמה שניות ואז נפתחה הדלת. תבין הכל חשוך ולפתע ניצב ממולנו אדם שמכסה את פניו בכובע ומאיים בנשק 'אל תזוזו' הוא צעק לעברינו כשאשתי צעקה לעברו 'מי אתה? מה אתה רוצה מאיתנו?' האמת באותן שניות אתה חושב ישר שמדובר במחבל כי פורצים לא מגיעים חמושים באקדח. מה שעלה לי בראש זה רק להציל את המשפחה שלי ולא שום דבר אחר. שניות חלפו וזינקתי עליו כמו אריה , הפלתי אותו אל הרצפה חנקתי אותו ונטרלתי אותו. רק אז הבנו בעצם שהנשק הוא מפלסטיק. לא נתתי לו לזוז ואשתי צרחה , שכנים הגיעו והזעקנו משטרה שעצרו אותו במקום".

זה מחזיר אותך לימים כלוחם?
"ברור, הכל רץ כמו בסרט. הסיטואציה לא פשוטה ויש לך אחריות על הילדים והאישה שלך. זה בית פרטי ואדם זר נכנס לתוך הטריטוריה שלנו דרך חלון וזה קצת מלחיץ".