עימות חזיתי: עימות משפטי ומפתיע החל להירשם היום (רביעי) בין השרה למעמד קידום מעמד האישה מאי גולן, לאיש יחסי הציבור רני רהב. הכל החל לאחר שהתראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים, הוגשה מטעמה של גולן נגד רהב, בטענה כי הכפיש את שמה. 

צרחות ודחיפות: ויכוח של מאי גולן עם מפגינה בנתב"ג יצא משליטה, השרה פרסמה הבהרה
לאחר חקירה סמויה: נעצר חשוד באיומים על מאי גולן

"במהלך החודשים האחרונים, פרסמת פרסומים שהינם לשון הרע נגד מרשתי וניכר כי בחרת לשים לך למטרה, להכפיש, להסית, להשפיל אדם בעיני הבריות ולעשותה מטרה לשנאה, ולבוז וללעג", נכתב. בין היתר, התייחס המכתב לציוץ שפרסם לאחרונה רהב בטוויטר, בו כתב על גולן: "אישפוז בכפייה, אין מנוס לצערי הרב". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

תגובתו של רהב לא איחרה לבוא. הדרך שבה בחר להגיב, כנראה הפתיעה גם את השרה עצמה. "אני מציע שמרשתך תחזור לבית ספר להתנהגות", כתב רהב לעורך דינה. 

עוד הוסיף על גולן: "תלמד להתנהג ותחזור לדבר כשרה מכובדת ומכבדת במדינת ישראל, אשמח שתתבע אותי. המשפט יהיה המסוקר ביותר במדינה, ועם ישראל יבוא להיכל המשפט לשמוע את האמת ובעיקר את צרחותיה ההיסטריות של מרשתך".

איש יחסי הציבור המשיך לעקוץ את גולן: "השרה התברכה בפה ג'ורה. כל שופט בישראל יבין אחרי ארבע דקות של אזכורים את הג'ורה שנפלטה מפיה, של מרשתך. למשל - 'קוקוריקו, קוקוריקו' לחברת הכנסת מירב בן ארי". 

עוד הוסיף: "זכותי לחשוב כי שרה נבחרת היא סוג של מפלצת שרודה באזרחיה. יצויין כי כל אדם בר דעת יודע כי רני רהב, אשר גדל והתחנך בעיר רמת גן, הוא אמנם ממוצא אשכנזי, אך עירקי לכל דבר ועניין ומצדיע יום יום לישראלים ממוצא עירקי על גאונותם המתמטית, על טוב ליבם ועל המאכלים המופלאים שהם מכינים".