בבית משפט השלום בבאר שבע התקיים היום (רביעי) דיון בנוגע לפסילת רישיונו של תושב אור יהודה, דינקו קפליו בן ה-50, שנאשם כי גרם לתאונת הדרכים הקטלנית בה נהרגה קצינת הנפגעים טל היימן בת ה-21, מקיבוץ בית קמה. זו הפעם הראשונה בה משפחתה של טל פוגשת את הנהג שגרם למותה.

"אף אחד לא מדבר איתנו": משפחתה של טל היימן שנהרגה בתאונה מחכה לתשובות
"נעמוד מול הרוצח המטורף": אמה של הקצינה טל היימן זועמת לאחר הגשת כתב האישום

לפני כחודש פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד קפליו, בו צוין כי "אופן נהיגתו של קפליו, אשר נהג ברכבו ברשלנות ותוך הפרת חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך – יש בו כדי להעיד, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך". בדיון היום טרם התקבלה החלטה בנוגע לפסילת רישיון הנהיגה שלו וההחלטה צפויה להתקבל בדיון הבא.

עם הגעתו של קפליו לבית המשפט הוא נתקל בצעקות מצד משפחתה וחבריה של טל היימן. קפילו פרץ בבכי ולא הגיב לדבריהם. 

דנית היימן, אמה של טל אמרה ל"מעריב" לאחר הדיון: "פגשנו לראשונה את הרוצח של טל ילדתנו האהובה. אין לתאר את התחושה. האדם אפילו לא הצליח להגיד סליחה. ביקשתי ממנו שירים עיניים ויסתכל. 

"שאלתי אותו: מה אתה חושב שעשית? שעלית על רכב ונהגת בטירוף. ונכנסת בטל בכזאת עוצמה. היה נורא כואב והיינו בשוק שהוא נהג בחודשים האחרונים".

היא הוסיפה: "אנחנו כל דקה מנסים לנשום אין רגע בלעדיה. טל היתה הכל מהכל. היא עזרה ותמכה לכל כך הרבה. לראות היום את הרוצח השאיר אותנו המומים מהזילות".

עו"ד נתנאל מויאל סנגורו של דינקו קפליו, הנאשם בגרימת מוות ברשלנות מסר ל"מעריב" בתגובה: "אנו נבקש להביע את צערינו על תוצאות התאונה הטרגית והמצערת. ואנו כואבים את כאב משפחת המנוחה. וכן מביעים את צערינו על תוצאות התאונה גם באשר לפצועים. מרשי אף הוא סובל עד היום ואף מתקשה להתמודד עם מתוצאות התאונה".

"בשלב מוקדם זה של המשפט ובעיקר בשל העובדה כי טרם הספקנו ללמוד את התיק, נבקש שלא להגיב בשלב זה, לטענות העולות והקשורות באישומים כנגד מרשי. אנו סמוכים ובטוחים כי בית המשפט הנכבד יחליט את ההחלטות הנכונות".