מחריד: גבר בשנות ה-40 לחייו רצח היום (ראשון) את אביו, לאחר שכרת את ראשו וניסה לרצוח גם את אמו, בדירתם שרחוב חובבי ציון בחדרה. הבן שנוטרל ברגע האחרון ע"י השוטרים, לפני שהספיק לרצוח גם את אמו, נעצר על ידם. 

תושב בת ים בן 49 נאשם בביצוע מעשים מגונים בקטינות בפארק "ימית 2000"
שני תושבי הצפון נעצרו בחשד להצתת חווה וסחיטה באיומים בסך מיליון שקלים

שוטרים שהוזעקו לסייע בדירה לקול זעקות שבר של האם בת ה-80, פרצו פנימה וגילו את הבן כשהוא חונק את גרונה, כשלצדו סכין שבאמצעותו רצה לדקור אותה. השוטרים ירו על החשוד באמצעות טייזר והוא נהדף לאחור.

כאמור, בדיקה העלתה שהחשוד הוא בנה של האישה. בשלב זה, השוטרים ניגשו לבצע סריקה בדירה ופסעו בעקבות שביל דם עד למרפסת, שם נדהמו לגלות גופה כשהיא כרותת ראש. לאור הממצא החריג והמזעזע המשיכו השוטרים בסריקה בדירה ואכן באחד החדרים מצאו את הראש הכרות והבינו מיידית כי מדובר באביו של החשוד. 

הבן כרת את ראשו של אביו וניסה לחנוק את אמו. זירת הרצח המזעזע בחדרה (צילום: שלומי גבאי, וואלה!)
הבן כרת את ראשו של אביו וניסה לחנוק את אמו. זירת הרצח המזעזע בחדרה (צילום: שלומי גבאי, וואלה!)

החשוד כאמור נעצר, ומובל לחקירה בתחנת המשטרה. גורם במשטרה מסר: "זירה מחרידה, אירוע מהקשים ביותר שנחשפנו אליו. ככל הנראה מדובר בתיירים או עולים חדשים. זה טירוף על כל המשתמע".

אחת השכנות בבניין סיפרה: "הוא תמיד נראה מוזר, בחור דתי עם זקן. אני לא יודעת מה קרה שם. אנחנו בהלם". מסתבר כי הוריו של החשוד הם ככל הנראה תיירים מצרפת, שהגיעו לבקר את בנם ובנסיבות שנמצאות בחקירה, תחת התקף אמוק, פעל לרצוח את שניהם. 

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי סיים לפני זמן קצר הערכת מצב סמוך לזירה, בהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז, מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן ונציגי תחנת חדרה. במהלך הערכת המצב, הוחלט על חקירת האירוע ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה.