השר לביטחון פנים לשעבר עמר בר לב, שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב בתכניתה ב-103, והתייחס לטענתו של ראש עיריית טירה, לפיה "יש קשר בין ההפיכה המשטרית לפשיעה במגזר הערבי", לדבריו: "חד משמעית, אם תשים לב למה שהוא אמר. הוא אמר שהממשלה הזאת מחלישה את המשטרה. וכשראש עירייה ערבי במדינת ישראל אומר שהממשלה הזאת מחלישה את המשטרה זה אומר שהוא רוצה משטרה חזקה. מה שאנחנו רואים בחודשים האחרונים זה ההפך הגמור, זה פשוט לא מעניין אותם". 

הממשל האמריקאי מגנה את בן גביר: "התבטאות גזענית ומתסיסה" | דיווח
"מפקירים את בניית המיגוניות": תושבי הצפון במסר תקיף לממשלה

בן גביר אומר שהכל בגללכם
"את ה'אכלו לי, שתו לי' אנחנו מכירים מהשירות הצבאי. מעניין כמה חודשים הוא עוד ימשיך עם השטות הזאת, להאשים את כל העולם והממשלה הקודמת. מדובר כאן בשר חסר כישורים שעוטפים אותו  צוות נערי גבעות שהיכולת שלהם היא אפס והרצון שלהם להתמודד באמת עם הביטחון של אזרחי מדינת ישראל הוא לא קיים". 

עוד האשים את השר המכהן: "בן גביר עצמו עצר את כל הרפורמות שאנחנו הובלנו. עוצרים את פרויקט של 'עוצרים את הדימום' ו'שיטור עירוני'. זה מכלול של דברים שבסופו של דבר גורמים לתוצאה הזאת. וכשהשד הזה יצא מהבקבוק גם הרצח החברה היהודית עלה". 

איתמר בן גביר עונה לבלה חדיד: "לא חוזר בי מדבריי" (צילום :ללא קרדיט)

בוא תעשה לנו סדר – בן גביר אומר 'הוספתי תשעה מיליארד שקלים למשטרה' – זה נכון? 
"זה שהבן אדם הוא חסר יכולת אנחנו יודעים, זה שהוא פשיסט אנחנו יודעים, אבל מתברר שהוא גם שקרן. כל אחד יכול לפתוח את אתר כנסת ישראל לראות את הפירוט של תקציב המשטרה. הוא מופיע בתור 15.5 מיליארד שקלים, תקציב 2022 היה 14.5, ז"א כל התוספת שהוא מדבר עליה בשנת 2023 היא מיליארד שקלים. כל השאר באוויר. 

עוד הוסיף: "יכול להיות שהוא מדמיין מה יהיה בשנת 2024. אבל תקציב משטרת ישראל עלה במיליארד שקלים. התקציב שאני סיכמתי עם ליברמן שר האוצר בזמנו ועם בנט ראש הממשלה בזמנו כלל תוספת של 2.5 מיליארד שקלים לתקציב המשטרה. אפילו את זה הוא לא הצליח לעשות".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm.