בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצרו של "ג'ק סגל" (מרדכי פריזר). בדיון חשף נציג המשטרה כי בידי החוקרים תלונות ועדויות מפורטות של 18 נשים שנפלו קורבן למעלליו של החשוד.

זהו "ג'ק סגל": פורסמה תמונתו של הצעיר שהתחזה לחילוני כדי להונות נשים

הנציג חשף כי בעקבות חשיפת שמו ופרטיו הצטברו במשטרה תלונות נוספות. החוקרים הגיעו אל כל 18 הנשים, ששטחו בפני החוקרים דפוס פעולה דומה: נשים תמימות שחיפשו זוגיות כנה ואמתית לטובת הקמת בית ומשפחה. חשוב להדגיש כי החשוד דאג להיכנס לרשתות החברתיות ובעיקר להונות נשים שחיפשו קשרים, הציג עצמו בשם כוזב, הבטיח כל פעם לקורבן אחר הבטחות שווא חסרות כיסוי, ניהל איתן קשר ראשוני במהלכו השיג את מבוקשו ומימש את מזימותיו כדי לקיים איתן יחסי מין ואז נעלם ועבר אל הקורבן והיעד הבא.

הקורבנות תיארו אותו כאדם מטורף ומתועב שפגע בהן ובנפש שלהן, ניצל את הרצון שלהן בזוגיות, מרביתן עולות חדשות מארצות הברית, על מנת לנצל אותן מינית תוך הצגת מצגי שווא. חלק מהנשים שנפגעו יצרו ביניהן קשר והן לא ישתקו ולא ינוחו עד שהחשוד יישלח לתקופה ארוכה בכלא.

לאותן אלו שמותחים כלפיהן ביקורת ותוהים מה הוא עשה, מגיבות הקורבנות: "מוטב היה אילו שאלות שכאלה לא היו עולות כלל, שכן עצם העובדה שהחשוד הציג עצמו בפרטים מזהים כוזבים ופעל במרמה והתחזות, הסתיר מהן פרטים שאילו היו ידועים להן לא היו מקיימות איתו קשר. אדם שפל שריסק את נפשן".