היחידה המרכזית של מחוז ת"א עצרה היום (שני) את החשוד שדקר את השוטר בהפגנת המחאה על התנהלות הפרקליטות בחקירת מותו של רפאל אדנה ז"ל ביום רביעי האחרון.

"השוטר ששלחת אליי אנס אותי": העדויות המחרידות מהפרשה הקשה מבאר שבע
"קיבלתי הוראה משמיים": גרסת החשוד ברצח המזעזע בחדרה, הותר לפרסום שם הנרצח
 
כזכור, ביום ההפגנה המדוברת, שוטרי מחוז ת"א עסקו בפעילות אבטחה וניהול התנועה באזור קפלן. במהלך האירוע, שוטר תנועה של מרחב ירקון שהיה במעגל מרוחק מההפגנה ועסק בפעילות אבטחה, נדקר בכתפו באמצעות סכין חדה ופונה למרכז הרפואי איכילוב כשמצבו בינוני. החשוד כאמור נמלט מהמקום והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הימ"ר של מחוז ת"א בסיוע שוטרי מרחב ירקון בפעילות מאומצת לתפיסתו של החשוד, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגים. 

מפקד מחוז ת''א פרץ עמר הגיע לבקר את השוטר שנדקר במהלך ההפגנה בעיר (צילום: דוברות המשטרה)
מפקד מחוז ת''א פרץ עמר הגיע לבקר את השוטר שנדקר במהלך ההפגנה בעיר (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת החקירה, למרות הקושי בנסיבות האירוע, בימים האחרונים חלה התפתחות משמעותית שהובילה לפרטיו של החשוד העיקרי והיום בלשי הימ"ר, איתרו את החשוד בדקירה וביצעו מעצר שלו יחד עם חשוד נוסף באזור ת"א. החשוד העיקרי הינו תושב חולון בן 23 אשר הועבר לחקירה בחשד לניסיון רצח ועימו החשוד הנוסף תושב העיר.

מהמשטרה נמסר כי לצעיר יש עבר עשיר בעבירות אלימות ואמצעי לחימה. כאמור, היה עמו חבר שעוכב בחשד למעורבות בסיוע, והוא הובא לחקירה אשר בסיומה הוא ככל הנראה ישוחרר.

מעצר החשוד. חוקר בימ"ר ת"א, רס"ב דן יואל (צילום :דוברות המשטרה)

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר: "דקירת השוטר ופציעתו הינה אירוע חמור מאוד, לכידתו מוכיחה כי יש לנו משטרה מצוינת שפועלת במקצועיות וחותרת למגע. פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום ואנחנו נפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים".