כתב אישום בעל שמונה אישומים הוגש היום (שלישי) נגד תושב ערערה בן 20, זאת לאחר שפרסם בחשבון הטיק-טוק שלו את עצמו מבצע עבירות תנועה מסוכנות ובהן גם סרטון בו הוא מרים גלגל, עוקף ניידת עוזב את כידון האופנוע כדי לעשות 'אצבע משולשת' לשוטרת ועוקף את הניידת על השול. התביעה אף דורשת לחלט את האופנוע של הנאשם. 

תפנית דרמטית בחקירת תאונת פגע וברח בטירת הכרמל
לאחר שבוע של חיפושים: אותרו האחיות שרה וליבה גולדשמידט

האירועים בגינם הוא מואשם התרחשו בחודש אפריל האחרון, בכביש 65 סמוך לניידת משטרה, השוטרת שהייתה בניידת תיעדה את העבירות של רוכב האופונע אך בשלב זה לא היו מספיק פרטים מזהים של מבצע העבירה, בעקבות הפרסום בחשבון הפרטי של החשוד אשר הגיע לידי המשטרה חוקרי ימ"ר אגף התנועה פתחו בחקירה, לאחר שהחוקרים נחשפו לסרטונים נוספים אותם פרסם הנאשם בחשבונו ונאספו ראיות בהתאם, החוקרים הוציאו צווי חיפוש ותפיסה, הגיעו לביתו של החשוד ותפסו את מכשיר הטלפון הנייד שלו, אופנוע ורכב פרטי.

"לצערנו בכל שנה נהרגים עשרות רוכבי דו-גלגלי שחלקם בגלל נהיגה בקלות ראש, רק לפני חודש נהרג נער בן 15 שהרים גלגל והתנגש ברכב, אני מקווה שהחקירה וכתב האישום ירתיעו אותו ואחרים מלבצע עבירות שבסוף מסכנות את הרוכב ואת שאר משתמשי הדרך האחרים בכך אנו מצילים את חייו וחייהם של רוכבים אחרים", מסר מפקד היחידה המרכזית של אגף התנועה סנ"צ עמרי נבות.