עבד לטיף זייתון, המשתייך לארגון הפשיעה של אבו לטיף והיה הגזבר של ראש הארגון, חוסל היום (שלישי) בעת שנסע ברכבו בכביש 66. כוחות משטרה הוזעקו למקום והחלו להתחקות אחר חשודים במעשה ולאסוף ממצאים מהזירה. החקירה בראשיתה והרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

בעת שנהג ברכבו: הגזבר של ראש ארגון הפשיעה אבו לטיף נורה למוות
איים מתוך הכלא על בכירים בשב"ס: ראש ארגון הפשיעה נעצר לחקירה

אירוע הירי אירע סמוך לצומת מגידו, כשירי אירע לעבר רכבו של לטיף זיידון, תושב נחף בשנות ה-30 לחייו שמוכר למשטרה, ופצע אותו באורח אנוש. מותו נקבע בבית החולים אליו פונה לטיפול רפואי. על פי החשד, הקורבן היה באום אל פאחם ובדרכו חזרה המתנקשים עקבו אחריו וירו בו למוות.

תושב הכפר ממנו הגיע הנרצח, נחף, מספרים ל-"מעריב" על התחושות בכפר: "השנה נרצחו אצלנו כבר שישה תושבים. זה השביעי שנרצח. המשטרה לא מתערבת. אני מסתכל מהמרפסת שלי בכפר ואף פעם אני לא רואה משטרה. כמו תמיד". הירצחו של זייתון נתפס בתהדמה מאחר והוא התגורר בבית קטן וישן בכפר וניהל חנויות ירקות. 

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]