בית המשפט השלום בנתניה קבע היום (רביעי) כי על יאיר נתניהו לשלם 130 אלף ש"ח פיצויים עבור יועצת לשעבר ב"חוסן לישראל", אשר רמז לקראת בחירות 2020 כי היא ניהלה קשר רומנטי עם בני גנץ

יועצת לשעבר בחוסן לישראל העידה: "יאיר נתניהו קישר ביני לחיי המין של גנץ"

על פי פסק הדין, "הפרסומים שנסקרו וצוטטו בפסק הדין והתגובות שנלוו להם, הם דוגמה מובהקת לשיח האלים, הבוטה ולעתים גם המביש המתנהל ברשתות החברתיות. חלק מהאמירות מזעזעות ממש ומשולחות כל רסן. על רקע זה, ראוי לכל אדם, ומקל וחומר לבנו של ראש ממשלת ישראל, שמספר עוקביו כאמור רב מאוד, להפגין ריסון עצמי וזהירות בהתבטאויות ובפרסומים".

"ראוי להבהיר לנתבע (נתניהו) וליתר המשתמשים ברשתות החברתיות, כי גם בשימוש היומיומי הנעשה בכל מקום באמצעות הטלפונים הניידים ובאמצעים אחרים, יש להישמר מפגיעה בשמם הטוב של אחרים. על אף שאמיתותם של הפרסומים נגד מר גנץ לא הייתה בלב המחלוקת בתיק זה, די היה בתשובותיו המתחמקות והמגומגמות של הנתבע במענה לשאלות שעסקו בנושא, כדי להעיד על כך שאז וגם היום, יותר מ- 3 שנים אחרי, אין בידיו ראיה לנכונותם".

לאחר מכן קבע בית המשפט כי "נמצא שהציוצים שפרסם הנתבע בעניין התובעת, פעילה פוליטית זוטרה במפלגת 'כחול לבן', היו רחוקים מלהיות תמימים. הציוצים יצרו אצל מי מעוקביו של הנתבע קשר מיידי אל אותן הכפשות שעסקו בחיי המין לכאורה של מר בני גנץ. התובעת נבחרה על ידי הנתבע במקרה, והייתה מבחינתו ניזוק משני. הנתבע היה אדיש לחלוטין לשמה הטוב ולהשלכות הפרסומים לגביה. בנסיבות העניין, האדם הסביר שנחשף לציוצים של הנתבע הבין את רמיזותיו כי גם התובעת היא עוד אחת מהמאהבות שהנתבע מייחס למר גנץ".

עורכי דינו של יאיר נתניהו מסרו: "אף שבית המשפט דחה את טענותיה המופרכות של דנה כשדי כאילו יאיר נתניהו הטריד אותה ופגע בפרטיותה, הוא בכל זאת חייב את יאיר בסכום עתק על שיתוף פוסט. למרות שהחוק צריך להיות שווה לכולם, מאמירתו של בית המשפט משתמע שבגלל שיאיר הוא בנו של ראש ממשלה חלים עליו כללים אחרים. אסור שיהיה דין אחד ליאיר נתניהו ודין אחר לכל השאר. אנו בוחנים אפשרות להגשת ערעור".