בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו חוייב היום לשלם 130 אלף שקלים לדנה כשדי, לאחר שהפסיד בתביעת דיבה מולה, כשעל פי הטענה הוא המציא שהיא המאהבת של יו"ר כחול לבן בני גנץ. עו"ד רון לוינטל, שייצג את כשדי בתביעה מול נתניהו, שוחח הערב (רביעי) בנושא עם אריה אלדד ובן כספית. "מדובר ב־130 אלף שקל ועוד 29 אלף שקל של הוצאות. התביעה הייתה על סכום גבוה יותר, זה בכל אופן סכום לא מבוטל, בוודאי עבור שני ציוצים", ציין. 

יאיר נתניהו יפצה את הצעירה שרמז כי ניהלה רומן עם גנץ - זה הסכום שישלם
"תמימות? מסכת השקרים התרסקה": פלג בביקורת נוקבת נגד יאיר נתניהו

עוד הוסיף: "השופט הכיר בכך שיש כוונה לפגוע, שהיא מכפילה את הסכום לפי החוק. יש כאן אמירה של כבוד השופט, שאדם שיש לו 140 אלף עוקבים צריך להיות יותר מרוסן בדברים שהוא כותב ובדרך שהוא כותב".

הוא השיב לטענתו של נתניהו, לפיה קיים דין אחר כלפיו, משום שהוא בנו של ראש הממשלה: "כשאנחנו היינו צריכים להגיע לדיון, הוא שלח הודעה לשופט יום קודם וביקש לעלות לדיון בזום כי הוא שכח. פעם אחרת הוא לא הגיע באישור רופא. יש לו דין אחר מכל אדם, בזה הוא צודק. כל מה שהוא ביקש, הסכימו לו - אנחנו השתגענו מההקלות האלו שהוא קיבל". כמו כן, הבהיר לוינטל: "לא היה פה לשון הרע מפורש, אבל היה הקשר ברור מאוד. אני האמנתי מאוד בתיק הספציפי הזה".

יאיר נתניהו בכניסה לדיון במשפט הדיבה נגד אהוד אולמרט, וידאו: אבשלום ששוני

כאמור, בית המשפט השלום בנתניה קבע מוקדם יותר כי על  יאיר נתניהו לשלם 130 אלף ש"ח פיצויים עבור יועצת לשעבר ב"חוסן לישראל", אשר רמז לקראת בחירות 2020 כי היא ניהלה קשר רומנטי עם בני גנץ. 

על פי פסק הדין, "הפרסומים שנסקרו וצוטטו בפסק הדין והתגובות שנלוו להם, הם דוגמה מובהקת לשיח האלים, הבוטה ולעתים גם המביש המתנהל ברשתות החברתיות. חלק מהאמירות מזעזעות ממש ומשולחות כל רסן. על רקע זה, ראוי לכל אדם, ומקל וחומר לבנו של ראש ממשלת ישראל, שמספר עוקביו כאמור רב מאוד, להפגין ריסון עצמי וזהירות בהתבטאויות ובפרסומים".