במשטרה יהפכו כל אבן במטרה להתחקות אחר אותו מפגין שהשליך אבנים לעבר שוטרים, ובתוך כך פצע באורח קשה שוטר מתחנת לב תל אביב, אשר נאלץ לעבור ניתוח בראשו, והוא כעת בתקופת החלמה והתאוששות עם סדקים בגולגולת. 

חשד לרצח: אישה כבת 40 נורתה למוות בחיפה, הרקע פלילי
"פגיעה בציבור כולו": המשטרה מבקשת לעצור גנב בקר עד לתום ההליכים | פרסום ראשון
 
שעות של חוסר ודאות, פחד וחרדה עברו מאז הלילה על שוטרים וקצינים ממחוז תל אביב, אשר חששו לגורלו של השוטר. בהקשר זה צריך לציין כי מה שאולי הציל את חייו, בסופו של דבר, היו אלה דווקא רגעי הפינוי שלו מזירת האירוע. 

"השוטר ספג חבטה קשה ונפל, וחברו שהיה עם אופנוע לזירה ניסה להגיש לו סיוע ראשוני, אולם מכיוון שהכבישים הסמוכים היו חסומים לא היה ניתן לבצע פינוי באמצעות אמבולנס, זאת למרות שהיה ברור שהיה צריך לפנותו בדחיפות לאחר שהתמוטט עקב השלכת הבקת"ב. השוטר הנוסף גילה נחישות ראויה לציון והערכה, העלה את השוטר על אופנועו ורכב בדהרה לבית החולים איכילוב, מרחק של שלוש דקות באופנוע, אולם שלוש דקות קריטיות, וממש בפתח בית החולים התמוטט השוטר והובהל לחדר הטראומה ומשם לניתוח", אומר בכיר במחוז ת"א במשטרה.

הוא מדגיש כי "אם דיברנו בשבוע שעבר במקרה של ניסיון הרצח של שוטר על חציית קו אדום, פה אין יותר שום קו ולא חצייה, אלא טירוף וכאוס מוחלטים. נעשתה פה עבירה במטרה חד משמעית לפגוע באנשי חוק ושלטון. אני לא חושב שזה מישהו שהגיע באקראי לזירה, אלא אחד המפגינים שמלכתחילה בא דרוך ומוכן לפגוע בשוטרים, תוך כוונה לפגוע בסמלי שלטון ובמערכת אכיפת החוק. התחושה הייתה ברגעי האמת שאנחנו נמצאים בתוך שדה קרב כמו בג'בלייה. ממש כך. היה שם טירוף ושדה קרב אמיתי, כאשר חיי השוטרים היו בסכנה כמעט בכל רגע נתון מרגע שהחלה ההתפרעות החוליגנית. אין לזה שום תיאור אחר, ואסור להצטנע בגינוי של האירוע הזה". 

כעת מייחלים במחוז תל אביב בפרט ובמשטרה בכלל להחלמתו של השוטר ומקווים שהוא לא סובל מפגיעה נוירולוגית. "מבחינתנו מדובר באירוע חמור ביותר, ואנחנו נשים את היד במוקדם או במאוחר על אותם פורעים, ובעיקר על אותו עבריין שניסה לרצוח שוטרים. נזכיר כי באותו אירוע של השלכת בקת"בים נפצע גם אחד המפגינים, שנשרף בכל גופו, מה שמצביע על רמת הסכנה הכרוכה במעשה החמור. המשטרה אספה את מצלמות האבטחה והיא מנסה לאתר מצלמות נוספות במטרה להגיע אל המבצע ולהביא למעצרו כדי למצות עמו את מלוא חומרת הדין", הוסיף הקצין הבכיר במשטרה.