התפתחות דרמטית בחקירת רצח טליה ח'טיב בחיפה: שני בניה נעצרו בחשד למעורבות במעשה, כך הותר היום (שישי) לפרסום לצידם נעצרו עוד שני חשודים, נער בן 16 וצעיר בן 27, להם אין קשר משפחתי למנוחה. הארבעה נתפסו לאחר שעל פי החשד ניסו להימלט לשטחים. 

החשד: הנרצחת הייתה יעד החיסול - פרטים חדשים על הרצח בחיפה

על אף המעצר, חקירת המשטרה נמשכת וכל כיווני החקירה נבדקים, כולל פגיעה בכבוד המשפחה. מפקד מחוז כרמל מסר: ״לא מוכן להרפות במלחמה במחוללי הפשיעה, ובמשפחות הפשע״.

עדותו של בן זוגה, שעוכב אתמול לחקירה, היוותה מרכיב חשוד בדרך להגעה לחשודים. לאחר בדיקה עם מפקד המרחב ולמרות שמדובר בזמן קצר, הוחלט לבצע את מעצרם בחשד למעורבות ברצח בין היתר גם בשל מסוכנותם וחשש לשיבוש. 

חטיב' התלוננה כמה פעמים בעבר במשטרה וברווחה על אירועי אלימות במשפחה, בין היתר מצד בעלה לשעבר ובני משפחה נוספים. במשטרה טוענים שהיא התגוררה במרכז, אחר בשפרעם ולאחרונה הגיע לחיפה, בן זוגה הנוכחי שהה בדירה עת הגיעו ארבעת המחסלים וירו למוות בחטיב', ולא נפגע מהירי. השוטרים חקרו אותו, והתפלאו איך הוא לא נפגע, ומתחזק החשד כי היא הייתה יעד החיסול.

פראמדיק מד"א אבי עבדי סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה שוכבת מחוסרת הכרה ועם פצע ירי בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".