פרסום ראשון: תושב אופקים דקר אדם בגלל ויכוח על משחק שש בש, כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי פרקליטות מחוז דרום.

על פי כתב האישום בין הנאשם למתלונן שנדקר על ידו יש היכרות שטחית מוקדמת. לפני זמן מה הנאשם ואחם אחר התווכחו על קופסת משחק שש בש של הנאשם שהיתה בבית של אותו אדם.

לפני כשבועיים, האדם שהחזיק את קופסת השש בש נפגש עם המתלונן בבית קפה באופקים על רקע החברות בניהם ובמהלך המפגש, אותו אדם סיפר למתלונן על הוויכוח בנוגע לקופסא.

באותו הערב המתלונן פגש את הנאשם והתחיל לדבר איתו על הוויכוח לגבי קופסת השש בש. הנאשם לא אהב את מה שאמר המתלונן, ואמר לו שאם הוא רוצה לדבר איתו על הוויכוח שיחכה לו בזמן שהוא הולך לבית להחליף חולצה ויחזור לאחר מכן כדי להמשיך את השיחה.

המתלונן חיכה לנאשם כעשר דקות, בסופם יצא הנאשם מביתו לאחר שהחליף בגדים - כשבידו סכין מתקפלת. המתלונן הלך אחרי הנאדם כדי לדבר איתו על הוויכוח - ואז הנאדם שקר את המתלונן בבטן ובידיים תוך כדי שהמתלונן מנסה לברוח.

המתלונן נפל על הרצפה, והנאשם המשיך לדקור אותו ללא רחמים. המתלונן ניסה להתגונן, ללא הצלחה. כשהמתלונן ישב על הרצפה כשהוא דקור בגופו, הנאשם עזב את המקום.