הקורבן ה-164 בחברה הערבית מתחילת השנה: עומאר מראענה בן ה-17, תושב פוריידיס, נרצח הערב (רביעי) באירוע ירי שאירע בעירו. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא סובל מפציעות חודרות והכרתו מעורפלת, שם נאבק הצוות הרפואי על חייו, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. בתוך כך, המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירות השונות על ידי חוקרי המז"פ.

האלימות במגזר הערבי נמשכת: צעיר נורה למוות בפורדיס
"בסך הכול יצא לעבודה בבוקר": משפחת הנרצח בצפון מתקשה לעכל

ראש מועצת פוריידיס אימן מרעי: "אנשים הגיעו לפתח הבית שלו רעולי פנים, נכנסו לחצר של ביתו וירו בו. המשטרה מודעת לכל מי שברשותו נשק. היו בכפר ארבעה אירועים אחד אחר השני וצריך לעצור את זה. אני כל פעם חוזר על עצמי - לפני שבוע לפני חודש ולפני חודשיים שהיו אירועים שחייב לשים לזה סוף. קשה לי כבר לדבר. זה מצב קשה. יש סיורים של משטרה בכפר אך זה לא עוזר, צריך לנקוט בצעדים קשים יותר".

מראענה הוא הנרצח הרביעי מהבוקר. מוקדם יותר, צעיר בן 29 נרצח ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני באירוע ירי שאירע בשכונת ג'ואריש בעיר רמלה. קודם לכן, שני אחים בשנות ה-20 לחייהם, עמאר ויחיא סעדי, נמצאו מחוסרי הכרה ברכב, במטע זיתים סמוך לאבו סנאן ליד כביש 8721.