שלושה ימים אחרי שהוארך מעצרם בשמונה ימים ועד לשני הקרוב, החלה היום (חמישי) חקירתם של החשודים באונס תיירת בריטית באיה נאפה שבקפריסין, והם אף ניצבו במסדר זיהוי במהלכו הצביעה המתלוננת על אותם חשודים שלטענתה תקפו אותה מינית.

"נלקחתי בכוח מהבריכה": פרטים חדשים על פרשת האונס באיה נאפה

במשטרה בקפריסין החלו בחקירת הצעירים, תוך מטרה לבחון מי מביניהם קיים עם המתלוננת יחסי מין, והאם בהמשך תוצאות דגימות ה-DNA, שנאספו הן מהמתלוננת והן מהחשודים, יאמתו את החשדות והגרסאות של המתלוננת או יפריכו את החשדות נגדם ויאששו את גרסתם.

חלק מהחשודים טענו באמצעות פרקליטם עורך הדין ניר יסלביץ, שבשנים האחרונות קוצר הישגים מרשימים על אדמת קפריסין, כי הם קיימו יחסי מין בהסכמה עם המתלוננת ובשום מצב איש מהם לא תיעד סרטונים ואל הפיץ סרטונים מאקטים מיניים איתה.

נציין כי במשטרה בקפריסין טענו כי על גופה של המתלוננת נמצאו סימני חבלה ועתה נבדק האם יש קשר בין יחסי המין וסימני האלימות לאותם חשודים.

עו"ד ניר יסלוביץ אישר את מסדר הזיהוי ותחילת החקירה של מרשיו והוסיף: "אין חולק שהיה קשר בין המתלוננת לבין חלק מהחשודים , מהות הקשר תתברר בחדרי החקירות לרבות האם המתלוננת הסכימה לקיום יחסי המין איתה כפי שטוענים מרשיי". עוד הוסיף. "אעשה כל שביכולת לשחרר את החשודים כבר בדיון הבא ביום שני".

נזכיר כי המתלוננת סיפרה במשטרה כי מספר ישראלים אנסו אותה באחד מחדרי המלון באיה נאפה ומאוחר יותר נעצרו חמישה בני מיעוטים ישראליים כחשודים ומעצרם הוארך בשמונה ימים. כל המעורבים, המתלוננת והחשודים עברו בדיקות רפואיות כחלק מהחקירה.

במשטרה אספו מצלמות אבטחה כדי לבחון האם גרסתה של המתלוננת לפיה נגררה לחדר במלון ויחסי המין נכפו עליה אכן נכונים.